Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 min lille søting...han er så nyyyydelig http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/456208/offset/1
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Så stooor og fin han er blitt Kine=)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 åh ja jeg så bildet på nettby igår... er sååååå fin gutt. Vi har lignende bilde av sønnen vår når han var like gammel.. det har vi forstørret å har på veggen i stua, kjempefint.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 tusen takk ))))))))) ja har kjempe lyst til det jeg også men det er tatt med mobil kamera,bare 2 mega pixel..og det blir jo IKKKE fint når man forsørrer...:S
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 aha skjønner. Men da er det bare en ting å gjøre snuppa... finn frem digitalkamra(har du ikke så lån et) å knips bilder så ofte du kan... blir mange som er sånn helt ok ilder..men så plutselig får du til noen skikkelige gullbilder... er så fine de bildene vi har på stueveggen vår.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 tror sannelig jeg skal gjøre det...hvor mange MP har dere ???
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 3 av dem er 40*50 (ca...) og de 3 andre er 30*40(ca...) Laster de opp på mail til deg nå.. så får du se de. er så stolt av de bildene.. og det er så flott å ha på veggen.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 så nyyyydeig han er duracellgirl.. helt nyydelig er han.. også DE øyevippene da... *smelt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå