Miss Misantrop Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du bør absolutt kontakte lege. Det finnes piller for å sette igang mensen igjen. Når det er sagt så er det jo mennesker som har gått gjennom svanger skap uten positiv graviditets test, men dette er svært skjeldent. Selv om det mest sansynelig er en ufarlig tilstand du har, er det allikevel veldig irriterende når man prøver å lage baby. Ps vet du om du hadde EL i denne perioden?
StineMor_2007_ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 hei.. vil bare si at jeg testet ikke posetivt før jeg var 11uker på vei... men hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt med fastlegen dersom du ikke er plaget med uregelmessig mens da... det var jeg..
julyen Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Okei Det var jo bra å høre at det finnes måter å sette menstrajon i gang på. skal kontakt legen imorgen da.Skulle jo vært på pp2 nå så begynner med å bli utolmodig med å prøve på nytt. Jeg tror jeg hadde El ca den 10ende juli, noe som var ganske sent da jeg hadde tanta den 18 juni. Men det er jo uansett over 20 dager siden el, så burde vært positivt resultat ved en graviditet. Stinemor, hadde du symptomer på graviditet i disse ukene uten positiv test ?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Har du regelmessig mens vanligvis da? Lenge siden du sluttet med piller?
julyen Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg sluttet med p piller rett før sist menstrasjon, men den pleide å være regelmessig ja. Tenkte det var på grunn av pilleslutt at den kom litt seint.. men det virker ikke akkurat som den er på vei heller.. trodde aldri det skulle ta så lang tid.
Rotekoppen88 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 hvis du el 10 juli kan du vel ikke være 18 dager over, jeg hadde el 13 juli og er 6 dager over. Har heller ikke fått noe mens og får bare negative tester, skal teste igjen i mårratidlig, da er det ei uke XXX
julyen Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Joo.. er 18 dager over ikm men jeg VET ikke om jeg hadde el 10 juli, det bare føltes sånn ut. men det stemmer jo ikke med sist menstrasjon og ikm. Så alt er vel bare klusj med nå
Rotekoppen88 Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 da hadde jeg nok kanskje kontaktet lege. Jeg tenkte jeg sku troppe opp for ei blodprøve i neste uke hvis det ikke skjer noe i løpet av helga...
julyen Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 uff kom på jeg ikke har noe fastlege i den byen jeg bor nå ;P blir nok å ta litt tid det da.. Lykke til for deg )
julyen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 6. august 2007 Hele 22 dager over ikm nå!! Ringte fastlegen idag. Hun sa jeg burde vente noen dager og levere urinprøve.. Ååå kan ikke bare tr komme!!!!!
Sol :) Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Da er vi i samme situasjon. Hadde IKM for 20 dager siden. Skal ordne meg time hos lege naar jeg kommer hjem fra ferie pa torsdag. Slitsomt dette aa gaa uten aa vite noe..... Lykke til hos legen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå