Gå til innhold

hvordan har du klart 15 kilo, sjaman???

Anbefalte innlegg

Skrevet

imponerende:-)

skulle gått ned litt ferierusk, jeg...men får vente til ferien er slutt,,hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har trent...drukket masse vann og sagt stopp for brus og godteri...men det har være skikkelig kjedelig da...hehe

så har jeg hatt støtte fra slankeklubben her inne...vi var en gjeng som slanket oss i lag...

Skrevet

Nemlig - det svarte jeg pá den andre tráden her inne. At du ikke har greidd det alene men med hjelp av alle oss andre oxo i MDL - hvor vi alle har gátt ned mye :o)

Slanket? Fortid sjaman? Vi skal jo begynne igjen i uke 35 var det ikke? Nár atena og jeg er tilbake fra ferie....

Skrevet

blir vel kondis mål på meg fremover...hehe hvordan kunne løpe opp ei trapp uten å holde på å dø av for lite luft...

Skrevet

Jeg kan trene deg jeg. Greier ná 1,5-2 timer pá steppen uten á bli svett en gang - helt sant. Gakk nedover til Madrid sá trener vi i lag - he he he

Har forresten kjópt meg hoppetau og strikk til ferien - kan jo ikke sluntre unna treninga da heller.... samt rockeringen min sáklart...

Skrevet

jo vi skal det!

det er mange kaker vi ikke har sladret om:) hehe

hvertfall Ducchini og meg som er kakemonstrene!

Skrevet

ja dere ja - jeg har ikke spist et eneste kakestykke jeg. Men jeg har jo den forbanna maskina her pá jobben som hopper pá meg og roper navnet mitt og spyr ut sánne smá potetgull poser jeg da......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...