*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er så øm i ene brystet mitt=( Skjønner ikke helt hva det kan være..... Noen av dere jenter som har et god forslag???
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Er du rundt EL, vennen?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Nope, har aldri følt noe av EL heller. Venter hu tanta på søndag:-/ Skjønner ikke bærra jeg. Var skikkelig øm når jeg våkna, nesten så det gjorde vondt:-/
Dotten Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Har du store pupper?? (Unskyld spørsmålet), men kanskje du har "ligget ihjel" den ene puppen? Om du er øm i morgen også, kan du jo ta deg en tur til legen, bare for en sjekk. Sikkert ingen ting altså!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har noenganger det Dotten beskriver, og jeg har ganske store pupper. Om jeg har liggi litt feil på de, så er det kjempevondt!! Omtrent som og ligge på et bretta øre.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Har ikke det=( Hadde bare vært så vel...det er nesten så jeg ikke ser dem;-P Får vel ringe legen imorgen om jeg er øm da og....Har jo kanskje klart å ligget ihjel den i alle fall. Hmm Bare ikke vært ute for dette før
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Tøysa! Har fine pupper du vel!!! ;-) Har forresten nettop harr besøk av mannen din... ;-P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Åja og hvorfor det, sånn midt på dagen.....;-P Det er vel ikke noe lur på gang....hehehe.... ....Neida greit å få hjem vogna igjen. Han sa til meg ista at han skulle kjøre innom når han uansett var nødt å dra inn til byen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå