It's all about me Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Han er 15 måneder og - Går noen meter alene - Sier noe som høres ut som mamma og pappa - Han hjelper til når jeg kler på/av han ved å løfte på beina eller strekke ut armene når jeg har puttet de inn i/dratt de ut av genseren - Brødterningene jeg har kuttet opp til han spiser han selv, og det er ikke mange som havner på gulvet. - Han kan bla i et blad nesten uten å rive i det. - Holder flaska si selv - Hører han en fengende sang kan han gynge frem og tilbake - Samt han reiser seg opp til STÅENDE i seng. He he he, han er kanskje en treiging, men verdens flinkeste og sjarmerendes lille gutt for det. Og jeg er så stolt av han uansett )
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 neeesten som min, han, bare at her havner det meste av maten på gulvet utrolig dyktige, gutta våres
nickoline og supermann Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 min er bitte litt flinkere enn din..........han sier bla fuf som betyr pus og kan spise med gaffel og skje.....
It's all about me Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Jupp, de er supertalenter og kommer garantert til å bli verdensmestere i ALT )
It's all about me Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Ja, og jeg glemte den siste - Når han leker med maten og jeg sier "Putte den i munnen XXX" så ser han på meg, smiler og leker litt til. Naturtalent innen smiling er han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå