Gå til innhold

Jenter, nå må dere slutte.... Hvor gamle er dere egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig snittalderen her inne? Jeg beklager, men nå får man skjerpe seg med disse fordømmende innleggene om hvem som har det bra og hvem som er dårlige foreldre. ( Ja,sikter til det evinnerlige barnehage emnet). Virker jo som noen her bare skal krangle... Syntes man skal tenke seg om før man lirer av seg ting, ting som man ikke kan si ansikt til ansikt bør man holde for seg selv heller ikke skrive om på at forum om barn.

Her skal vi være gode forbilder og gode foreldre for våre barn, men så sitter man å lirer av seg den ene fornærmelsen mot andre etter den andre.... Dere kan være så " perfekte" foreldre dere bare vil og ha barna hjemme hele dagen, bake boller hver dag og aldri gi godteri, men så lenge dere sitter og fordømmer og slenger dritt syntes jeg det er mye verre verdier de da vil lære hjemme enn i barnehagen....

Skjerp dere og voks opp.

Jeg er ikke ofte her inne lenger, men stikker innom en gang i blant og blir så lei av dette evinnerlige negative som er her inne.

Er selv gravid med termin om 3 dager og stemningen inne på BIM er mye bedre her, så skjerp dere jenter.

Tenk også på hva slags holdninger og verdier dere overfører til deres egne barn! Fordømmende foreldre får fordømmende barn.....

Takk for meg! Mulig det er svangerskapshormonene som herjer, men nå fikk jeg iallefall ut litt aggresjon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som kan sitte hjemme med barna og ser ned på dem som ikke kan det, er tydeligvis folk som slipper å bekymre seg om ubetalte regninger. Altså, folk som ikke forstår at det finnes like mange forskjellige livssituasjoner som det fins mennesker på kloden. Det er lett å tenke unyansert når man er så utrolig navlebeskuende.

Skrevet

Øhmm..tviler på at de foreldrene som selv tar vare på barna sitter å belemrer dem med sine meninger om barnehager osv..ikke særlig gøy for en liten å høre på..jeg mener masse om alt mulig, og gleder meg til å diskutere med en stanhaftig tenåring når den tid kommer..vil heller ha meninger om noe, enn å være tafatt ku, å tenke rosenrødt å naivt..

Skrevet

Enig!:) spesielt at stemningen på bim er mye mer kos enn her! Var nesten redd da jeg tittet inn på disse sidene. Her er alltid bedrevitende kåner:) både pos.å neg.

Skrevet

Jeg signerer på denne! Og på det Juniprinsezzin (sikkert feil stavet) skrev ;-)

Min bestevenninne og jeg har veldig ulikt syn på det meste når det gjelder babyene våre, MEN vi er blitt så gamle (hahaha) og er så glade i hverandre at vi respekterer hverandre for de valgene vi har tatt. OG ingen av oss mener egentlig at den andre har feil, det er bare det av vi har tatt forskjellige valg i forhold til hva som er riktig for OSS og VÅR livssituasjon :-)

Opprinnelig så mente jeg at det var for tidlig for snuppa å begynne i barnehage nå, men så endret livssituasjonen min seg... Og nå begynner snuppa i barnehage likevel :-)

Skrevet

Signerer denne jeg også:-)

Jeg gidder nesten ikke gå inn her lenger pga nettopp den negative holdningen til mange. Det er så utrolig umodent!

Det er jo sin egen situasjon og sitt eget ståsted man blottlegger når man er supernegativ og kritisk overfor andre:-)

Feie for egen dør er en god ting igrunn:-)

Ha en flott dag jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...