manonym Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har akkurat satt meg ned til å lage en piczo side men er jo helt grønn ang sånne ting! Hvor finner man mer stæsj til sida? bakgrunner og skrifter og sånt? Og hvordan får man det inn på sida? Hva er html boksene???
fleXibel Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Er en side www.hjemmesidetingside.piczo.com der er det liste over div sider med hjemmesidestæsj Lagre på dataen og så laste ned på siden.. new pictures html boksene er for å sette inn koder til div ting f.eks.. bilde effekt, tekst effekt o.l. på siden www.hjemmesidesaker5.piczo.com er dt en del html koder en kan bruke og beskrivelse..
manonym Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Dytter litt jeg. Fikk lasta en bakgrunn inn som bilde, men dekker jo ikke hele sida jo.... For innvikla dette for meg...
manonym Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Dytter enda litt. Får det ikke til!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Legg meg til på msn, så skal jeg hjelpe deg :-) [email protected]
Piipii Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Trykk på hånden på bildet, så velger du der at du vil bruke den som bakgrunnsbildet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå