Sjefsmegga Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Skulle egentlig vært i et bryllup nå i august, men vi må innse at det ikke går. Skal selvsagt gi gave.. Leit dette, men sånn er det når man ammer og står midt oppi flytting på toppen. Synes ikke det passer seg helt å ha med en liten baby på noe sånt... Jeg har ikke sjans til å overlate henne til foreldra mine heller.. Har vel verdens beste grunn for å melde avbud, men det er kjipt uansett.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hvor liten er babyen??? Kan dere ikke spørre brudeparet om det går greit. På vårt bryllup hadde storesøsteren min med babyen sin som da var 5 mnd og ammet. Det var en selvfølge at hun skulle ta med babyen
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 vil ikke babyen ta flaske??ikke moro å melde avbud til sånt.
grå :) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 hadde ringt brudfefolkene og spurt jeg. i bryllupet mitt blir det iallefall to babyer til stede det meste av dagen/kvelden og ellers barn fra 3 år og oppover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå