Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 jeg ville bare si til deg at jeg håper spådommen har rett,at lillegutten din kommer imorgen eller fødselen starter imorgen gleder meg til å høre alt om fødsel,se bilder osv GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEG stor klem fra oss
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 hei snuppa... takk for det.. jeg også håper ting starter i morgen.. eller i natt.. er jo barnefri i natt.. hehe. Nå har jeg klippet en god del til av plenene rundt huset.. ja det er endel grønnt areal her.. i oppoverbakker.. er heeeeelt utslitt.. så nå blir det en liten bim/nett/tv pause... er gjennomvåt av svette, pulsen slår som aldri før og sola skinner.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 DU!!!!!!!!! du må ikke gjøre sånt,du har termin idag!!! du kan da ikke fly rundt å klippe plen!! du må ikke slite deg helt ut snuppa .. det er ikke bra.. nå setter du deg forran bim resten av dagen...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 jo... er helt fantastisk å slite seg ut.. jeg skal nok få slappet av... guttungen blir henta i ettermiddag og da blir det 200% avslapping.. desverre jobber gubben overtid idag.. håper det ikke blir for seint... for da tror jeg jammen meg vi skal ta en tur på kinaresturanten i kveld..
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 skam på deg Duracell.. nå fikk jeg veeeeldig lyst på kinesisk jeg også.. Må'kke skrive sånt vettu
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 hehe.. nam nam... men du har sikkert litt nærmere til kinamat enn meg.. jeg må kjøre over 3 mil... hihi...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 3 mil??? å herrejesus.. haha...du skulle ringt å bedt de kjøre til deg..hahah
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Ja.. Er det lite trafikk er jeg inne på restauranten på 13 minutter 3 mil?? hvior i alle dager har dere bopel?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 hehe...... bor man i skauen så gjør man... hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Vi bor på andre siden av vingromsåsen... hehe.. så Dokka blir nærmest for oss... er 5 mil til lillehammer..hehe.
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Da kjørte jeg sikkert forbi dere for 2 dager siden. Kjørte broren min tilbake til lærlingejobben etter 1 uke "ferie" Han jobber på Nytun oppi fjellet der ved Fagernes.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 hehe... vi bor i Torpa... er midt i mellom fagernes&lillehammer i luftlinje.. Jasså kine... å så sa du ikke noe... får ta deg en tur hit igjen...haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå