Gå til innhold

Ang piercing hull i brystvorta ovg amming.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde piercing i brystvorta for et par år siden, og tok den ut for godt over et år siden men likevel vil ikke hullet gro. Må stikke en øredobb igjennom i ny og ne fordi det samler seg mye puss/verk i "gangen".

Lurer på om jeg kan amme med det brystet?

hvordan/hvor ofte bør det renses? hvis jeg pumper en del først vil vel gangen automatisk renses av melk vil det ikke?

Jeg kommer mest sannsynlig til å føde fortidlig og på et prematurt barn er det hvertfall viktig og ha ting mest mulig sterilt.

har begynt å lekke litt så vet at det er melk der.

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også!

Skrevet

trur det er lurt å høre med helsepersonell om dette jeg.. sikkert lurt å rense så ofte som mulig i begynnelsen iallfall...

men hør med de som kan ting - de har sikkert sett det hundre ganger før :)

Skrevet

Jeg hadde hull i begge to...

tok de ut når jeg var ca 3 mnd på vei...

har ikke grodd, men lekker bortimot ingenting...

fullammer, og lillegutt er ihvertfall kjempefornøyd, så det blir nok ingen problem for noen av dere!!!

Skrevet

hadde du ingen puss i de heller?jeg tok ut da jeg fant ut at jeg var gravid, men nå kommer det noe hvitt ut av hullene(vet ikke om det er puss eller hva), og det hadde jo vært litt ekkelt om den lille må ligge og sutte på det. Skjønner ikke hvordan jeg skal få renset der inne heller. Burde sikkert spørre helsepersonell, men akkurat når det gjelder piercinger o.l virker det som om folk med erfaring vet bedre enn helsepersonell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...