Gå til innhold

Råmelk og hodet ned


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. jeg er i uke 29 og det renner råmelk fra brystene mine. Er det normalt så tidlig ? Har begynt med ammeinnlegg ......

 

2. På mandag er jeg i uke 30.Ennå ligger babyen med hodet opp mot brystet mitt, hun sitter nærmest.Når er det vanlig at dem snur seg ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

1. Ja, det ikke uvanlig å ha melk så tidlig.

 

2. Barnet kan snu seg helt opp mot fødselen, men de fleste har lagt seg med hodet ned før uke 35.

Skrevet

Hei på deg!

Jeg begynte å lekke fra brystene allerede i uke 20.Men det varierer veldig fra person til person når man begynner å lekke. Bare ikke klem for mye på brystene din for da kommer det bare mer og mer.

Når du er 30 uker kan babyen enda snu seg rundt flere ganger.

 

Klem

Skrevet

1. Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg er gravid med min første unge og fikk råmelk allerede i uke 24-25. Måtte begynne med ammeinnlegg bare noen uker senere..Ganske irriterende i grunnen.. Jordmoren min sa at det bare var positivt, for det ville mest sannsynlig bety at jeg ikke ville få noen problemer med å amme. Det vil nok også gjelde for deg :)

 

Skrevet

Forrige gang hadde jeg også melk fra uke 26 ca. Hadde masse melk da babyen kom (det rant den første tiden!). Men hadde ammeproblemer for det, babyen klarte ikke suge og vi endte opp med pumping og flaske....

 

Denne gangen har jeg ikke hatt noe melk ennå, er i uke 34 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...