Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er ei jeg kjenner som skal gifte seg til lørdag. Jeg kjenner henne gjennom jobben, men er aldri sammen med henne på fritida. Men, så ble jeg plutselig bedt i utdrikningslaget hennes..! Jeg/vi er ikke invitert i bryllupet. Er veldig i tvil på gave... Bør jeg kjøpe det?? Syns vel egentlig ikke det selv, men er usikker...
Milletrille Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Siden du er bedt i utdrikningslaget, så ville jeg kjøpt gave ja. Trenger jo ikke være noe svære greier, men en liten ting bør du kjøpe. Min erfarirng er at hvis man er usikker, så kjøp!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ja selvfølgelig.. det har nok de andre som kommer å
Sylteflesk Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Nei, det synes jeg ikke du trenger hvis du ikke hadde vurdert det i utgangspunktet. I mitt lille utdrikningslag var det ei som ikke var invitert i bryllupet, jeg hadde blitt veldig overrasket hvis jeg fikk gave fra henne. Vi jo mange gaver fra folk som ikke var bedt i bryllupet, til vår store overraskelse. Veldig hyggelig, men ikke noe man forventer. Har du lyst til å gi gave, gjør du selvsagt det! Kanskje spleise med noen andre fra jobben eventuelt, siden du kjenner henne derfra.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Ja det ville jeg har gjort - men noe så enkelt som en flaske vin eller ett pent lite fotoalbum. - Bare en LITEN ting for max 150,- synes jeg . Det er bare en liten oppmerksomhet
blir 3 barnsmor Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ja eg ville gitt en liten oppmerksomhet . bare til under 200,- eller en blomst går og ann
Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Eg ga gave til en skolevenninna av meg, men ble verken bedt i utd.lag eller bryllup.. Synes det er fint å gi gave til noen man har hatt kontakt med tidligere, eller har fått i senere tid. Men trenger ikke være en dyr gave...
Kamomille Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Dersom dere ikke omgås privat synes jeg ikke det er nødvendig å kjøpe bryllupsgave. Men dere kjøver vel kanskje noe felles fra jobben???? Er ofte mange som blir bedt i utdr.lag uten å være nære venner eller være bedt i bryllupet!
olla Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Jeg personlig ville gjort det, men ikke for veldig mye. Mellom 100 og 200 kroner.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2007 Mamma og Lillemann: Jeg skal ikke i bryllupet, er ikke invitert. Hun var sjefen min før, så det er sånn jeg kjenner henne. Har ikke noe å gjøre med hverandre utover det, og det er vel 4 år siden hun var sjefen min..! Skjønner liksom ikke helt hvorfor jeg ble invitert i utdrikningslaget hennes en gang... Derfor ble jeg litt usikker...
mayaya Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Jeg ville kjøpt gave ja. Men jeg ville stusset veldig på hvorfor jeg ble invitert i utdr.laget...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå