Gå til innhold

Forslag til dåpsgave til eget barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille gutt skal døpes neste helg. Litt i tvil om hva jeg skal kjøpe. Kjøpte kjede m stjernetegn til de to andre, men synes liksom det er litt kjedelig. Har neste ikke brukt de heller.

 

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg malte en barnestol til de, med disneymotiv og navn på... Også forsølvet vi den første smokken dems.

Skrevet

Oi.... hørtes spennende ut med den forsølvinga. Noen som vet hvor mye d ca koster og hvordan man gjør det?

Skrevet

uansett, om de andre har fått stjernetegn, vile jeg gitt tredjemann også:-)

 

Plutselig en dag er det stas, vettu:-)

 

så kan storesøskena gi mini et epletre:-)

Skrevet

Lever den hos gullsmeden;o))

Husker ikke hva det kostet, men tror ikke det var så dyrt;o))

 

La det være gaven fra storesøsknene, så gir dere stjernetegnsmykke;o)

Skrevet

Vi kjøpte smykke og armbånd, masse barnebøker, barnecd`er og Ivo Caprino samlede DVD`er

Skrevet

Vi har gitt fondsandelere til begge barna. Kanskje ltit kjedelig, men smykker ol får de jo så mye av allikevel!

 

greit med noe som stiger i verdi!

 

Dersom du har kjøpt stjernetegn til de 2 andre, ville jeg gitt det til 3.mann også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...