prinsesse fiona Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vår lille gutt skal døpes neste helg. Litt i tvil om hva jeg skal kjøpe. Kjøpte kjede m stjernetegn til de to andre, men synes liksom det er litt kjedelig. Har neste ikke brukt de heller. Forslag?
~Fanta~ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg malte en barnestol til de, med disneymotiv og navn på... Også forsølvet vi den første smokken dems.
prinsesse fiona Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Oi.... hørtes spennende ut med den forsølvinga. Noen som vet hvor mye d ca koster og hvordan man gjør det?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 uansett, om de andre har fått stjernetegn, vile jeg gitt tredjemann også:-) Plutselig en dag er det stas, vettu:-) så kan storesøskena gi mini et epletre:-)
~Fanta~ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Lever den hos gullsmeden;o)) Husker ikke hva det kostet, men tror ikke det var så dyrt;o)) La det være gaven fra storesøsknene, så gir dere stjernetegnsmykke;o)
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi kjøpte smykke og armbånd, masse barnebøker, barnecd`er og Ivo Caprino samlede DVD`er
Kamomille Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Vi har gitt fondsandelere til begge barna. Kanskje ltit kjedelig, men smykker ol får de jo så mye av allikevel! greit med noe som stiger i verdi! Dersom du har kjøpt stjernetegn til de 2 andre, ville jeg gitt det til 3.mann også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå