Gå til innhold

Vestli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må du se å føde da.. jeg vil ha bilde av nurket ditt :)

fikk bilde av litja til Thia og hun var så søt.. litt bebisyk nå altså

men nå er det lønsj - snakkas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var det da... det er 2 stk til som har fått nå.. og de har begge termin etter meg... sniking i køen er frekt.. hehe.. neste som føder tror jeg blir Elisabeth...

men nå kan hun bli inne litt til... venter på tlf fra megleren.. vi får svar i dag om vi får solgt leiligheten... og får vi det må vi ut i løpet av helgen og neste uke... typisk det... har prøvd å selge i 6 mnd.. også 2 dager før termin.. da får vi solgt. haha.. så nå kan hun holde seg inne litt til.

sånn at vi rekker å få tinga våres inn i det nye huset før hun kommer.

Skrevet

men skulle ikke han pappan se på leiligheten først da? Får dere vite det i dag??? OOOOOOOOOOOOOH så spennende

gi lyd da

*krysser fingre*

Skrevet

han trengte ikke det hvis han fikk den for den prisen han har gitt... men vi må ordne masse med banken og greier ettersom vi selger med tap..

så akkurat nå er det banken som slår seg vrange... så en sak er sikkert... Nordea skal jeg aldri mer bruke.. de har vært vanskelige helt siden dag 1... så vi bytter fort bank når det her er over... ser ut til å ordne seg nå...

Skrevet

han har gitt et bud ja.. som er lavere enn lånet dere har da eller?

det er kjipt- men hva er det banken slår seg vrang på da?

Nei nordea er skikkelig dritt.. vi har dnbnor som kanskje ikke er de beste men hun vi har som behandler er helt super

Skrevet

han har gitt et bud som er langt under prisantydningen.. og 50 000 kr mindre enn det vi har på lånet. men vi har nå prøvd så lenge at vi kan ikke si nei til budet for vi pådrar oss bare mere gjeld.

banken slår seg vrang på at vi ikke klarer å betale hele gjelda..

men jeg sa at klarer vi å betjene lånet på over 1 mill.. så klarer vi hvertfall å betjene det på 50 000 også har vi jo 2 kausjonister.. så jeg ser ikke problemet.... nja.. da måtte han i banken snakke med sjefen sin da.. men det skulle vel gå i orden sa han..

når vi har solgt tar vi med oss de 50 000 over til en annen bank..

vi gidder ikke ha Nordea noe mer...

og vi må ta opp et nytt lån for å betale megleren og det vi skylder borrettslaget... pluss at vi har annen gjeld som vi skal samle under 1 lån...

heldigvis betaler vi ikke noe annet enn strøm der vi skal flytte nå..

Skrevet

daburde jo ikke det være noe problem - herregud.. nordea er jo bare idioter.. de må jo kunne se hva som er best for deres økonomi og ikke bare at deres lån er nedbetalt.. klarer vel lett å betale på et 50.000 kroners lån selv på en lønn - nå blir det vel gjort om til forbrukslån kanskje så dere bør nok prioritere å betale så myyyyye som mulig hver måned.. men bedre enn å synke lenger og lenger inn i husgjelda iallefall

lykke til

Skrevet

jeg vet... ordner seg nok :)

haha.. men huset vi skal flytte inn i er en historie for seg selv... haha..

gammelt hus ja.. men med litt maling så er masse gjort.. badet er fra før krigen tror jeg når det gjelder farger ihvertfall... haha.. jeg skal ta bilder og legge ut på hjemmesiden min så kan du se..

men det er litt sjarm over det og på en måte :) jeg gleder meg litt til å sitte foran peisen og se på tv og kose meg lille tulla vår mens det regner ute eller noe sånt.. tenne masse stearinlys og bare kose oss :)

også går det greit så lenge man vet at det blir bygd nytt til sommeren igjen. :)

Skrevet

haha... jo.. glemte og fortelle at fargen på soverommet er en herlig orange farge med grønne lister... Mmmm :) hehe...

Skrevet

oooh.. lovely

det huset jeg og exen kjøpte var også lekkert innredet med rosa vegger og orange karmer på ett rom.. mellomblått med burgunder karmer på ett annet rom... ooooooooooooooh lekkert

og liksom-jukse-marmor-tapet eller noe annet gyyyyyselig på badet.. hehe

Skrevet

ja.. vi har også sånn jukse marmor på veggen på badet... og da orange vask og turkis grønn do... haha... skikkelig snacksy :)

stua er grei.. der er mye gjort med litt maling på veggene og så skal vi ha sånn vegg til vegg teppe for gulvet er ikke så vakkert... men hvor man får kjøpt sånt teppe vet jeg ikke enda.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...