Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ingen i min familie har født for tidlig.. Kun jeg. Har aldri hørt eller lest noe om at dette er arvelig. Hva var grunnen til at du ble født for tidlig? Da jeg fikk vesla var det grunnet for tidlig vannavgang. Slikt som kan skje det.
babyprincess Skrevet 5. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2007 hum, ok. Jeg vet ikke grunnen til at jeg ble født tidlig...har egentlig aldri tenkt på det, hehe... takk for svar:-)
Happy H Skrevet 5. august 2007 #4 Skrevet 5. august 2007 eg ble født 2 mnd for tidlig, og jordmor sa til meg at sjansene for at eg fødte før tiden var store for dette er ofte arvelig. ho trodde ikkje nødvendigvis eg kom til å føde 2 mnd før tiden,men gjerne før, så d va lurtå forberede seg på d. Men eg fødte 3dager over UL termin og 11dager over mens termin
strekkmerketrollet Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 jeg har hørt at det kan vere arvelig... fra mor til datter... men at de ikke har noe "håndfaste bevis"... mamma fødte nr 2 i uke 32, så jeg fikk beskjed med jordmor om å ta det med ro i disse ukene,... aldri godt å vite dette....
Gjest Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 det tror jeg ikke..jeg ble gfødt 3 uker for tidlig... mine tre søsken ble alle født før termin.. jeg gikk 8 dager over..
Gjest Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 spørs litt på hvorfor babyen er født for tidlig. men faktorer som svak livmorhals og risiko for svangerskapsforgiftning er visst arvelig har jeg hørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå