Gå til innhold

Piller for ammeslutt - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan virker det - fordeler/ulemper. Slutter melken med en gang?Orker ikke mere nå..:-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Fru Strert
Skrevet

Hva har skjedd siden du ikke orker mer? Stakkar deg:( Tror melken går tilbake relativt kjapt men har ikke brukt slike medisiner selv så jeg vet ikke.

Skrevet

eg fikk en nesespray. funka med en gang. dem sa dem er slutta å gi pilla pga uheldige bivirkninger...

Skrevet

brukte ikke piller, fant et annet tips...

få noen til å knyte et skjerf hardt på ryggen din...haaardt, skal nesten gjøre litt vondt, såpass stramt - over brystene dine

Skrevet

Det har jeg prøvd ja, husker ikke navnet, fikk de når jeg var på sykehuset etter og ha ammet i 4 uker, minsket produksjonen, men ikke helt, fikk brystbetennelse etterpå, siden brystene ikke ble tømt, så det må du huske, håndmelk i dusjen f.eks.

Skrevet

Takk for tips - ja jeg har alle problemene som finnes (dette er min 2 barn) - har ikke tid og lyst til å være så sår at ikke jeg orker barna nær meg eller inntil meg for kos. Hun har fullammet i 4 måneder - nå er det nok! Må leve litt også, og kose og ha det fint. Bare går å gruer meg og svir bare jeg strekker ut armen. Håper noe virker:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...