Yellowgoldfish Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Og hvordan virker det - fordeler/ulemper. Slutter melken med en gang?Orker ikke mere nå..:-(
Gjest Fru Strert Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hva har skjedd siden du ikke orker mer? Stakkar deg:( Tror melken går tilbake relativt kjapt men har ikke brukt slike medisiner selv så jeg vet ikke.
lenej :o) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 eg fikk en nesespray. funka med en gang. dem sa dem er slutta å gi pilla pga uheldige bivirkninger...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 brukte ikke piller, fant et annet tips... få noen til å knyte et skjerf hardt på ryggen din...haaardt, skal nesten gjøre litt vondt, såpass stramt - over brystene dine
Sluffsa Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det har jeg prøvd ja, husker ikke navnet, fikk de når jeg var på sykehuset etter og ha ammet i 4 uker, minsket produksjonen, men ikke helt, fikk brystbetennelse etterpå, siden brystene ikke ble tømt, så det må du huske, håndmelk i dusjen f.eks.
Yellowgoldfish Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Takk for tips - ja jeg har alle problemene som finnes (dette er min 2 barn) - har ikke tid og lyst til å være så sår at ikke jeg orker barna nær meg eller inntil meg for kos. Hun har fullammet i 4 måneder - nå er det nok! Må leve litt også, og kose og ha det fint. Bare går å gruer meg og svir bare jeg strekker ut armen. Håper noe virker:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå