Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Og sånt?Når kan de få smake på det,egentlig?
Sjefsmegga Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Når der har tippet 1 år kan de nok få smake sånt :-) Men skjelden de liker det.. Vesla på snart 2 år har fått smake, men hun spytter fort ut igjen..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Her går det ned alt med både ketsjup og majones, så noen liker det veldig godt. De fleste barna jeg kjenner spiser ihvertfall ketsjup.... Tror storebror fikk det første gang ved 12-14 mnd... og har elsket det siden.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Min på 18mnd digger det:)Har vært litt forsiktig med det da,men hun vil gjerne dyppe ting i det og sutte det av..
Dotten Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Ketsjup er litt "sterk", så om de små får det, bør man vaske de godt etterpå. Lett å få utslett rundt munnen. Ikke farlig altså, men man kan jo se litt "fæl" ut... Her digger snuppa ketsjup, men majonesen får jeg i fred. He, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå