Småbarnstreff Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noe som skjer? Tenker da på fullmånen som var 30.juli.
nr 2 i oktober? Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 nei ikke noe.... til og med mindre kynnere!!!!!!!!!!!!!!
Anquor Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ja irriterande lite som skjer!! er såååååå lei!!!
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 ingen baby herenda heller...og ALLE maser...
LilleTrolle Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Har ikke skjedd noe her... er to dager på overtid nå. Og samme peset som i innlegget over: ALLE maser. Skjønner at de er nysgjerrige, men forstår de ikke at jeg bare blir enda mer frustrert og lei og bekymret av maset?
bell3, fikk gutt Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Skjer absolutt ingenting..... bah, litt lei ja....
Småbarnstreff Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 Ja, da er vi flere. Jungeltelegrafen har flere ganger gått om at nå er jeg på føden - bare fordi jeg ikke har svart på sms eller tatt tlf når noen har ringt. Slapp av, jeg er fremdeles gravid ja.. Hver kveld rydder jeg og gjør alt klart fordi jeg skal jo opp om natta og dra på føden. Og hver morgen våkner jeg like høygravid. Men det skjer nok imorgen!!!
nr 2 i oktober? Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 hehe jeg også like optimistisk hver kveld.... og en dag får vi jo rett - ikke sant??
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 neida roligt her ja:)...jaja er nymåne den 12 skal hvis påvirke litt den og så kansje til da..hvertfall ikke etterpå...er ganske lei nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå