Gå til innhold

Trenger HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det er stadig noen nordfra som ringer til noen som åpenbart har lagt inn mitt nr som mobilsvar, for telefonen ringer aldri, får bare melding om at jeg har ny mobilsvar. Det har vært sånn "ja nå kan du komme og hente snøfreser'n", "vi er hjemme nå om du skulle komme" og sånne ting..

men nå fikk jeg en da, en gråtkvalt dame, som fortalte at presten hadde vært der i 3tida i natt, og at bente var død....?!?!? Jeg aner jo ikke hvem detta er, eller hvordan jeg skal få endra på det

Noen som kjenner "bente"? Syns jo det er trist at folk ikke skal få tak i de det gjelder, når det er sånne ting :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Ring telenor eller netcom? Forklar problemet til de, så kanskje de kan hjelpe?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg gjorde det engang når jeg var yngre, la inn (uten at jeg visste det) telefonnummeret til kameraten min som mobilsvarnummer... Og da kom alle tapte anrop til hans mobilsvar...

Kan de hjelpe da tror du? De kan jo ikke se hvem som har lagt inn hva som mobilsvar?

Skrevet

oj får du ikke mulighet til å ringe tilbake da???svareren min sier alltid slett eller ring tilbake...

Skrevet

Du kan vel få hjelp fra teleoperatøren din!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jojo, men dette er gamle mennesker (utfra stemmen, samme damen har ringt før, skulle ha hjelp til noe handling og diverse) Og jeg har ikke lyst og ringe de midt oppi den sorgen de tydeligvis er i. Siden de fikk besøk av presten, så antar jeg dette er en nær slektning, kanskje barn?

Skrevet

Når du hører svarermeldingen sier jo hun damen at du kan taste ett eller annet for å ringe tilbake. Det må vel gå an? Så får du oppklart det.

Hadde tidligere det gamle nr til en barnehage, og en morgen ringte en pappa og gråt på gebrokkent engelsk og sa at nå var politiet der og ungene kom ikke i barnehagen fordi de ble kastet ut av landet. Han forsto ikke at han hadde ringt "feil" så jeg måtte ringe barnehagen, og der brøt jo styreren sammen. Triste greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...