Gå til innhold

Salam aleikum!Muslimer her inne??? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne bli kjent med noen gravide muslimer...Føler meg så alene..Har termin 4 april...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Salaam...

 

Jeg er her av og til, men er ikke gravid, men muslim, i alle fall. Jeg prøver da, på nr fire, men Ting Tar Tid hehe...

  • 2 uker senere...
Skrevet

Ali kum salam.

Jeg er muslim. Gravid. Har termin 7 september.Hvor bor du ?

 

  • 2 måneder senere...
Skrevet

Aleycum selam

 

Her er jeg også :) Ca 7 uker gravid og muslim, Alhamdulillah :)

 

Fred

Skrevet

Så kjekt å se andre muslimer da! ;)

 

Er dere bare her, på nett, eller er dere andre steder også?

  • 2 uker senere...
Skrevet

wa aleikom salam :D

 

er og muslim :D har termin den 28 mai inshallah :D

 

tror 13 år siden sist tilhörer inne på ditt forum bellinda :D

Skrevet

W Salam. :-)

 

Er Alhamdulillah muslim jeg også. Har termin 1. Januar InshAllah.

Skrevet

Ja, jeg skjønte det en stund etter at jeg skrev innlegget mitt.

 

Er ikke her inne så ofte at det gjør noe... ;)

Skrevet

Åååååå Selam Aleycum!

 

Først nå skjønte jeg hvem Bellinda er vettuuuuuu :):):):)

 

Hvem dere andre er skjønner jeg dog ikke *hihi*

 

Fred

Skrevet

jeg er jo habiba på ellindas forum og ....

Skrevet

Selam Habiba :)

Ja, deg kjenner jeg igjen :)

 

Fred

  • 1 måned senere...
Skrevet

salam alaykom

følte meg også alene, men nå ser jeg jo at det er fler her..har tem. 24feb08 inshallah

Har vært på babyverden, da var det ikke så mange muslimer å få kontakt med

 

wassalam

karima

  • 3 uker senere...
Skrevet

Salaam

 

Det er ett par-tre ganske aktive muslimer på BabyVerden, i alle fall.

 

www.muhajabah.no/forum er ett forum kun for muslimske kvinner, om du vil, er du hjertelig velkommen!

Skrevet

oi visste ikke at det var så mange muslimske kvinner her inne.. jeg fikk ei jente i november alhamdollilah

Skrevet

Wa aleikum salam!

Jeg har termin i slutten av sept InshAllah :)

 

 

(Anonym Søster)

Skrevet

Wa alaikum as'salam.

 

Jeg venter mitt første barn i midten av august.

 

 

Skrevet

Gratulerer :) MashAllah det er flott!

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Aleikum Selam!

Jeg er også ei muslimsk kvinne, fikk mitt første barn for 4 mnd siden, Og hun er så fantastisk, Takker Allah for det, har vært her på barnimagen og mange andre baby sider, men det er første gang jeg er inn på denne siden her og mitt hjerte ble glad for å se at det er andre muslimer her, har ikke så mange muslimer rundt meg, jeg har det godt ikke missforstå meg, men jeg har bodd i Norge i nesten hele mitt liv, så alt som har med muslimer og utleninger å gjøre gjør meg glad!!

For selv om jeg aldri har blitt mobbet eller opplevd rasisme mot meg personlig, da jeg var i ungdomstiden kunne jeg ikke skille meg fra nordmenn, jeg var liksom en av dem, men nå som voksen så har ting blitt annerledes og jeg har skjeønt at uasett hvor lenge man bor her til lands, så vil vi alltid være utleninger!!

 

Glad i alle mennesker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...