Aminah81 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vil gjerne bli kjent med noen gravide muslimer...Føler meg så alene..Har termin 4 april...
Bellinda Skrevet 8. august 2007 #2 Skrevet 8. august 2007 Salaam... Jeg er her av og til, men er ikke gravid, men muslim, i alle fall. Jeg prøver da, på nr fire, men Ting Tar Tid hehe...
Anky og bitteliten Skrevet 18. august 2007 #3 Skrevet 18. august 2007 Ali kum salam. Jeg er muslim. Gravid. Har termin 7 september.Hvor bor du ?
Snart3barnsmor-37 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Aleycum selam Her er jeg også Ca 7 uker gravid og muslim, Alhamdulillah Fred
Bellinda Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Så kjekt å se andre muslimer da! Er dere bare her, på nett, eller er dere andre steder også?
Habiba Skrevet 21. november 2007 #6 Skrevet 21. november 2007 wa aleikom salam er og muslim har termin den 28 mai inshallah tror 13 år siden sist tilhörer inne på ditt forum bellinda
*Gravida* 1. Januar 2008 Skrevet 21. november 2007 #7 Skrevet 21. november 2007 W Salam. :-) Er Alhamdulillah muslim jeg også. Har termin 1. Januar InshAllah.
Bellinda Skrevet 23. november 2007 #8 Skrevet 23. november 2007 Ja, jeg skjønte det en stund etter at jeg skrev innlegget mitt. Er ikke her inne så ofte at det gjør noe...
Snart3barnsmor-37 Skrevet 23. november 2007 #9 Skrevet 23. november 2007 Åååååå Selam Aleycum! Først nå skjønte jeg hvem Bellinda er vettuuuuuu :):) Hvem dere andre er skjønner jeg dog ikke *hihi* Fred
Habiba Skrevet 27. november 2007 #10 Skrevet 27. november 2007 jeg er jo habiba på ellindas forum og ....
Snart3barnsmor-37 Skrevet 30. november 2007 #11 Skrevet 30. november 2007 Selam Habiba Ja, deg kjenner jeg igjen Fred
karimafariss Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 salam alaykom følte meg også alene, men nå ser jeg jo at det er fler her..har tem. 24feb08 inshallah Har vært på babyverden, da var det ikke så mange muslimer å få kontakt med wassalam karima
Bellinda Skrevet 22. januar 2008 #13 Skrevet 22. januar 2008 Salaam Det er ett par-tre ganske aktive muslimer på BabyVerden, i alle fall. www.muhajabah.no/forum er ett forum kun for muslimske kvinner, om du vil, er du hjertelig velkommen!
malla Skrevet 22. januar 2008 #14 Skrevet 22. januar 2008 oi visste ikke at det var så mange muslimske kvinner her inne.. jeg fikk ei jente i november alhamdollilah
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 23. januar 2008 #15 Skrevet 23. januar 2008 Wa aleikum salam! Jeg har termin i slutten av sept InshAllah (Anonym Søster)
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #16 Skrevet 24. januar 2008 Wa alaikum as'salam. Jeg venter mitt første barn i midten av august.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Gratulerer MashAllah det er flott!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #19 Skrevet 17. april 2008 Aleikum Selam! Jeg er også ei muslimsk kvinne, fikk mitt første barn for 4 mnd siden, Og hun er så fantastisk, Takker Allah for det, har vært her på barnimagen og mange andre baby sider, men det er første gang jeg er inn på denne siden her og mitt hjerte ble glad for å se at det er andre muslimer her, har ikke så mange muslimer rundt meg, jeg har det godt ikke missforstå meg, men jeg har bodd i Norge i nesten hele mitt liv, så alt som har med muslimer og utleninger å gjøre gjør meg glad!! For selv om jeg aldri har blitt mobbet eller opplevd rasisme mot meg personlig, da jeg var i ungdomstiden kunne jeg ikke skille meg fra nordmenn, jeg var liksom en av dem, men nå som voksen så har ting blitt annerledes og jeg har skjeønt at uasett hvor lenge man bor her til lands, så vil vi alltid være utleninger!! Glad i alle mennesker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå