Mamma´n til A og F Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jenta mi fyller 4 år. Har tenkt å ha flasketuten når gavene åpnes. Andre tips? Så pølser og is, deretter kaker. Kaketips? Frilek eller organisert? Hva? Så den uungåelige godteposen.....Alle har det...Andre tips til noe som kan gis bort? Takk takk takk!!!!
Mamma´n til A og F Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Maser jeg da og håper noen vil hjelpe meg
~Fanta~ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 VJeg har også alltid bukt flasketuten peker på ved gaveåpning;o)) Full kontroll da! Også har jeg ikke hatt godteposer... Hadde sjørøverbursdag en gang, og da hadde vi gravd ned en liten kiste full av godteri;o)) Barna gikk i flokk med skattekart, gravde opp skatten og satt kista på bordet. Alle kosa seg;o)) De andre gangene har jeg kjøpt godt i løsvekt, men kun store ting. Så har jeg lagd godtespyd (som grillspyd) De har også vært suksess, og storegutten sier hvert år: mamma, husk å lag godtespyd til bursdagen min da;o))
Dronningen! Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 - Pølsebod- sett ett bord foran kjøkkendøren. Lag plakat og gi ungene lekepenger. - Fisketur- heng opp et teppe/laken foran en døråpning. lag en fiskestang med tråd og klype. Fest på godtepose når ungene fisker. - Stollek. - Mimekonkurranse
Mamma´n til A og F Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Der hadde jeg fått svar ja:) Takker:) Godtespyd var lurt! Og jeg har tenkt litt på pølsebod, husker det var stas når jeg selv var liten. Andre ideer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå