nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 jeg fant lammeskinn til 600 kr på barnashus. må jo være biligere enn dette? fant lammeskinn på kid interiør, men det var plastikk under? har dette noe å si?
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du får jo kjøpt lammeskinn på IKEA til ..340kr eller sånn, da!
tinef84*høygravid* Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 jeg betalte 299 for mitt på barnas hus..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 de hvite lammeskinnene som jeg har lyst på koster 600 og de gule halve prisen.. grr lurer på om jeg kan kjøpe lammeskinn på kid med plastikk bunn?
Tubbies Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg synest de billige på going.no såg så udelikate ut med de mørke flekkene Noen som har et slikt, og som er fornøyd?
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 ja det er billig men var ikke fint med de flekkene. på bebyshop finner jeg det ikke.
ஜBettyPஜ Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Ehh... Har flekkene noe å si?? Blir så overrasket over hva folk legger vekt på når de skal ha noe til barna... Er utseende på ting viktigst? Bare lurer... Jeg hadde vært skeptisk til plast under skinnet. Litt av poenget med skinn er jo hat det transporterer luft og fukt vekk fra barnet. Med plasten så stopper det jo i bunnen.. Bare mine tanker om saken...
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 det er klart ikke det som er viktigst, men kan jeg velge mellom hvit og flekkete brun så tar jeg den hvite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå