mia:) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hun har sagt ja til å ta opp lån i banken for meg, sånn at jeg får betalt skolen min med en gang, så istedet fro at jeg skal bruke opp første stor-stipendet på skolen, kan jeg kjøpe masse ting jeg virkelig trenger i stedet. så da betaler jeg henne samme sum i mnd som hun betaler til banken. DEILIG! da har jeg penger så jeg kan overleve frem til søknaden hos nav blir godkjent og jeg endelig får penger til å klare meg:) nå ble jeg så glad! da skal nias ihvertfall få masse nye fine klær til han skal begynne i barnehagen ;D måtte bare fortelle, for nå ble jeg så lettet at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre omtrent! føles som om hundre kilo raste av skuldrene! håper alle sammen har en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 så deilig da,og så snill mamma du har:-)Tipper du er letta da,når du slipper å bekymre deg over det!!Jeg har også en veldig snill mamma,er utrolig glad for det-er jammen ikke alle som har det har jeg skjønt her!!Har forresten en veldig snill pappa og jeg,dem gjør alt for oss:-)
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 4. august 2007 #3 Skrevet 4. august 2007 Så bra for deg da Er så kjekt når foreldrene stiller opp litt ekstra. Mamma og pappa har også hjulpet meg med lån, men det var til hus. Hadde det ikke vært for dem hadde jeg aldri kunne eid mitt eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå