Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har tenkt på Martine eller Mali hvis det blir jente. Eller kanskje Kaja. Gutt: Aron eller Nicolai
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Mali er kjempefint!! Og så liker jeg Aron best av guttenavnene du har der ;o)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hei Jeg må jo svare siden gutten min også heter Kevin. Vakkert navn..hihi Kevin og Kaja er kjempesøtt Kevin og Aron likte jeg også Her blir det enten Kevin og Christina eller Kevin og JUlian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå