Gå til innhold

Hva med en svigermorskrytetråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden vi tydeligvis er inne i skrytehjørnet idag...

- Hvorfor er du glad i DIN svigermor?

Og jeg nekter å tro at alle hekse-svigermødrene her er fullstendig uten noen positive sider...

Min svigermor er utrolig flink med barnebarna, hun lager verdens beste kanelboller, har oppdratt mannen min, som jeg elsker til tross for alle feilene han har, og hun har av en eller annen grunn den vanen å skryte av at jeg er en fantastisk god mamma til alle som gidder høre på... :) Fine svigermor! neste mandag tar jeg med jentene mine og reiser til henne alene, så får eller gubben komme etter når han går ut i ferie :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi hun er en utrolig søt og koselig dame :) alltid tid til oss og snuppa, hjelper til med alt hun kan hjelpe til med..

Skrevet

Fordi hun stiller opp uansett hva det gjelder. Enten det gjelder penger, klær til barna, pass til barna, vasking, rydding. Og uansett tid på døgnet.

Skrevet

Nå igjen??? Det er jo bare noen dager siden sist, jo! Det får da være måte på!!

BTW, min er toppers!! Strikker, sitter barnevakt, steiker vafler, hva som helst.

Skrevet

Min svigermor:

-kommer alltid og hjelper om det skulle være den minste ting

-Tar seg fri fra jobb for å passe mini slik at jeg får sove ut etter en

laaaaaaang natt med feber og slik=)

-lager verdens beste kjøttkaker (jeg fikk samme oppskrift, men mine blir

aldri like gode som hennes.

-Ja, hun har oppdratt samboer til å bli en kjempekar! (med og uten feil)

-Hun er verdens beste farmor til gutten her, og en kjempeomtenksom svigermor=) takk svigermor.....

Hilsen meg=)

Skrevet

Min svigermor er tøff og hun er bare 47 år...hun var 16 da hun fikk sjamanmannen...og hun er superoma...leker masse med barna...sykler og styrer...lager svidd mat til oss alle og I LOVE IT

Skrevet

Min svigermor er veldig engasjert og gir så mye av seg selv. Jeg syns hun er helt fantastisk. Et skikkelig mammaforbilde. Når vi er på besøk kommer hun og banker på soveromsdøra med én gang hun hører en liten babylyd og sier "komme til bestemor du, så kan mamma og pappa sove litt."

Tror nesten jeg kan si at hun er den moren jeg alltid har ønsket meg:)

Skrevet

Svigermor er go`, svigermor er toppen :-D

Hun sier aldri nei, kjøper gode berlinerboller til meg, lager verdens beste mat og ber oss OFTE på middag!! Er kjempegod med lillesnupp og alle de andre barnebarna!!

Også stryker hun sengetøyet (sluttet å stryke undertøy for ikke så lenge siden), heheh, så søt atte :o)

Skrevet

Hun er først og fremst et fantastisk menneske. Utrolig raus og god, verdensmester i å få alle til å føle seg vel.

Sto opp HVER dag med begge barna i ferien så vi skulle få sove.

Leker masse med barna og er veldig kreativ.

Raus med kompliment og kos.

Verdens beste kokk.

Strikker og syr til hele familien.

Og ikke minst har hun en sønn som hun har lært allt. Vaske, lage mat osv.Som hun sa: Jeg vil ha en fornøyd svigerdatter:)))))

Skrevet

Svigermor er super!

Hun har hatt Lucas på hytta si i to netter og gjort masse gøy med han! Vært i fjæra, bada, plukket bær, grilla ol.

I går ble jeg kjempedårlig og måtte tilbringe 6 timer på akutten, da kom hun tilbake til byen for å passe han i går og nå passer hun han i dag også for jeg er ikke blitt bra.

Hva skulle jeg gjort uten henne de siste dagene!

Skrevet

- hun lager veldig gode komler

- er flink til å gå igjen nesten med en gang hun har kommet

- blander seg opp i lite, (men når hun gjør det er det så på jordet at det bare er festlig, feks. at stakkars sønnen hennes ikke hadde fått middag enda kl. 19)

- hun er kjapp å strikke

- hun kan ta i et tak (fysisk) om hun blir bedt om det

Men hun er sånn guttejente og ikke sånn enormt fantastisk flink med barn, synes jeg, selv om hun er opptatt av barnebarnet. Men i grunnen er det litt fint for da slipper vi slike kvinnfolk-konflikter oss i mellom.

Gjest irismor
Skrevet

Min svigermor er :

100% i arbeid

100% husmor

100% i full sving med alle mulige prosjekter

100% med energi til alle sine barnebarn hun har 3 stk (300%)

100% ja-menneske, aldri nei i hennes munn

100% perfeksjonist helt til fingertuppene

100% naturelsker, går turer sommer som vinter. rain or shine.

100% likanes for å være akkurat den hun er.

Altså ei dame til 1000 =)))

Skrevet

jeg er så stolt av svigermor i dag for hun har endelig søkt hjelp for sitt alkoholmisbruk, og var på sitt første møte i går!! :)

hun er en varm og god person, men gud så usikker på seg selv! håper dette vil hjelpe litt :)

Skrevet

Jeg har en super svigemor!

Hun er en snill og omtenksom bestemor til alle barna, også han som ikke er hennes biologiske barnebarn. Hun elsker å passe ungene, kommer stadig med gaver til dem..og som oftest med ting de/vi har bruk for også. HUn stiller opp uten å "blande" seg oppi oppdragelse og rutiner.

HUn har had snuppa på snart 2 år mye i vår og sommer, det har jeg had godt av så jeg har fått litt tid alene med babyen.

Vi har gjensdig respekt og jeg er veldig glad i henne.

Jeg kan slappe av når jeg er der på besøk og være meg selv..det er deilig. Vi koser oss nr vi slår av en prat over kaffekoppen og hun har GOD kles smak..jeg har fått mye lekkert av henne til både jul og bursdag :-)

Gleder meg til de kommer på besøk når vi har flytta inn, så jeg får vise fram det nye hjemmet til barnabarna hennes :-)

Skrevet

Så utrolig flott at hun har kommet så langt!! Håper dette ordner seg:))

Min svigermor er flott på mange områder, og kanskje ikke fullt så flott på andre. Men ingen kan være perfekte - og vi er glade i henne akkurat som hun er:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...