Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hvordan endrer man slik at som avsender står ikke mitt hele fulle navn????
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det sliter jeg også med å finne ut av,for jeg har byttet etternavn. Vet at når jeg hadde installert msn,så kan man gå innpå brukerinfoen(personlige oppl.) der å forandre på navn osv,så om du har msn tilknytta mailen,så kan du gjøre det der. Evt. oppretter du bare en helt ny adresse/mailkonto,det går også fort.
mammamia<3 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Når du er inne på hovesdiden din på hotmail, der hvor innboksen din er, går du inn oppe til høyre hvor det står alternativer. Der kan du endre brukerkontoen din, både navn, passord etc etc. Håpe dette ble til noen hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå