Gå til innhold

Noen med hotmail-adresse her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan endrer man slik at som avsender står ikke mitt hele fulle navn????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sliter jeg også med å finne ut av,for jeg har byttet etternavn. Vet at når jeg hadde installert msn,så kan man gå innpå brukerinfoen(personlige oppl.) der å forandre på navn osv,så om du har msn tilknytta mailen,så kan du gjøre det der. Evt. oppretter du bare en helt ny adresse/mailkonto,det går også fort.

 

 

Skrevet

Når du er inne på hovesdiden din på hotmail, der hvor innboksen din er, går du inn oppe til høyre hvor det står alternativer. Der kan du endre brukerkontoen din, både navn, passord etc etc.

Håpe dette ble til noen hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...