Gå til innhold

Lite brukt men utrolig teit mage til salgs... (selges billig ved hurtig avgjørelse)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen er for såvidt greit å se på bortsett fra noen arr her og der. Den fungerer greit etter kl 13.00 enkelte dager.

Den har sitti på samme kropp i 36 år og fungert greit en stund. Fjusker mest om morgenen, da den har en tendens til å vidreformiddle maten den får litt for fort.

Den har vært inne til div justeringer og alle overflødige deler er fjernet.

Du må regne med en viss tilførsel av medisiner for å få den til å harke seg i gang om morgenen.

Legetimer her og der må påregnes. Den er inne til service omtrent en gang i mnd (frikort kan kanskje medfølge?)

Selger også en godt brukt livmorhals med celleforandring. Denne er brukt en del da den har holdt 4 svangerskap og fødsler. Denne har også vært inne til justering og overflødige deler av livmorhalsen er fjernet. Denne følger med på magen. Det kan diskuteres en rabatt her!

Vennligst ring meg på...... ;o)

Har vært hos legen i dag og er suuuuuuur, så jeg måtte bare finne på noe for å komme i bedre humør. Lenge leve ironi og galgenhumor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du har litt tid til overs om noen timer så kan jeg gi deg noen gode ord hehe svarte deg på tråden din...ropte på deg i forrige uke eller på mandag men fikk ikke svar...

klem

gullet skal sove igjen i 1300 tia

Skrevet

Skal se om jeg får Pilten til og sove ved den tiden.. * håpe håpe*.

Ser om du er på msn da.....

Hadde jo vært gøy og høre!

Skrevet

Hehe, du kan få sagt det du!!

Sender deg en opp-med-humøret-klem jeg! :-)

Skrevet

Legg den ut på finn.no

Der selges ting veldig lett :)

He, he, he.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...