Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 er det mulighet å få t "refinansiering-lån" fra dem på ca 200000kr? jeg har masse kredit-regninger fra jeg bodde med barnefar....som jeg måtte ta opp for han spilla vekk alle pengene våre...gang på gang....bare dumme meg som ikke gjorde noe med det tidligere....:-( rart medd et når man blir glad i en person... så jeg har hørt med alle banker tror jeg om å få et lån for å samle gjelda...for å få lavere mnd.kostnader og renter...men får ikke det isden jeg ikke har fast jobb..... så......tror dere det er mulighet...eller må jeg bare forstette med å leve å betale 8000kr i mnd i renter??? blir helt deprimert jeg!!!:-(
så var vi 4 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Da synes jeg du skal gå på gjeldsforhandling.no sine sider og snakke med de.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 tuuusen takk for linken:-) skal sjekke den nå med en gang:-)
så var vi 4 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 En jeg kjenner har fått hjelp der, så det er absolutt å anbefale Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 da er de kontaktet.....guuuri malla kryss fingrene for meg nå.....jeg trenger virkelig dette...regningene går meg på helsa løs nesten....klarer nesten ikke tenke på annet....:-(
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 som sagt tok jeg kontakt med dem i dag...og fik melding at de skulle ringe meg iløpete av dagen....men jeg har ikke hørt noe mer fra dem.....betyr det da at de ikke kan hjelpe meg likevel??? :-(
så var vi 4 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Det betyr sikkert bare at de har det travelt for tiden. De ringer sikkert i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå