har4barn Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Kan ikke se at det er kommet en skravletråd for oss 33'ere, så da starter jeg en:). Mange er vel akkurat ferdig eller midt i el-tider, så nå kan vi vel begynne å dele symptomer - eller mangel på dem her inne!! Selv har jeg hatt menssmerter flere ganger hver dag siden el ca søndag. Men, kroppen min har vært så mye på tur siden den sene MA'en i mars at jeg kjenner minst mulig etter symptomer, så slipper jeg å bli så skuffet. Håper jeg slipper å gå over i 7.pp etter at vi mistet. Lykke til dere andre her inne!!
snart-en-liten-spire? Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ja, da er vel jeg også straks inne i den laaaaaange ventetiden. Tror el. var i går. Må si at jeg er en av de som leter og leter etter symptomer hver måned;) Det verste er jo at jeg finner de også, men mensen kommer hver gang den... Nå har jeg bestemt meg for at dette skal være vår måned;) Hadde en litt komplisert SA i februar, så har utrolig lyst til å bli gravid igjen nå. Denne måneden skal vi alle klare det;-) Lykke til!!!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 så koselig med en liten skravletråd:) tror jeg hadde el i går(kjentes i allefall sånn ut). tester aldri etter el jeg se, sambo blir så stresset av det, så da må vi heller ta det som det kommer:) og symtomene prøver jeg å la være å kjenne etter, blir så skuffa hver gang når TR kommer hvis jeg har hatt symtomer. men uansett masse lykke til jenter:) vi krysser fingrene for at dette er mnd vi alle blir gravide:)
lioness* Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hei jenter, Det er bra å kunne skravle litt mens man studerer slimet, måler temperaturer med nitidig nøyaktighet og grugleder seg til IKM. Jeg har IKM den 13. eller 14. august. Er nokså sikker på at jeg hadde el den 1. august, hadde masse slim, murringer osv frem til da (bråstopp dagen etter) pluss at tempen ser ut til å ha steget noe de to siste par dagene. Har selvsagt ingen symptomer enda, selv om jeg fint klarer å fantasere meg frem til alskens tegn på graviditet vet jeg jo at det er for tidlig (selv for falske symptomer!). Blir spennende å se de nærmeste dagene. Noen av dere andre som har stor tro på underet denne måneden? Jeg skulle gjerne sett at det klaffet nå... har prøvd i 4-5 mnd. Er klar over at det IKKE er lenge egentlig - og jeg er 29 år også, så noen av eggene er vel kanskje litt halvgamle og sprø - men jeg er sååååå utålmodig Godt det er flere av oss - det er faktisk godt å kunne dele dette med andre når kjæresten begynner å tro jeg er blitt sinnssyk i gjerningsøyeblikket... Han er ikke sååå opptatt av el.-slim, for å si det på den måten. Ønsker dere alle hell og lykke med biologien, skjebnen og flaksen denne måneden! Det er bare å gomle folsyre...
har4barn Skrevet 4. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2007 Da var vi havnet nede på side 2, så jeg dytter oss opp litt. Ingen nye symptomer her i gården:), men bare vent mot neste helg:).....
anesam Skrevet 4. august 2007 #6 Skrevet 4. august 2007 Heihei!! Jeg har el idag faktisk (sånn ca :-)) og ikm den 18. aug. Mistet i sa 20 juni så dette er 1. pp etter sa-en! Vi klarte det på første forsøk sist og håper på å gjenta suksessen fra da! Lykke til alle sammen! :-)
har4barn Skrevet 5. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. august 2007 Krysser fingrene for deg, anesam! Selv er jeg i 6.pp etter at vi mistet i uke 18. Håper det er vår tur nå!! Her er det fortsatt mensmurringer hver dag, slik det har vært siden en til to dager før el. Satser på at det er noe positivt, og ikke bare syklusen som fortsatt har litt "rusk":). Har ingen store forhåpninger egentlig, selv om jeg vet vi traff på el,men det gjorde vi de forrige pp'ene også. Kroppen blir vel ikke gravid før den selv er klar for det..... men, JEG er veldig klar!!
ticalinda Skrevet 5. august 2007 #8 Skrevet 5. august 2007 Her i gården har vi hatt sex annenhver dag i hele syklusen, bortsett fra et opphold på 5 dager frem til i går. Nå er det sex hver dag til el er overstått! Har masse symptomer på eggløsning og tipper den skjer om en eller to dager. I tillegg har jeg tatt hostesaft siden tirsdag (æsj så vondt, et godt eksempel på hvor desperat jeg er!). Da vi ble prøvere i mars så drømte jeg at jeg ble gravid i august, så nå er det bare å vente og se! Det har ikke stått på innsatsen! Hvis det ikke klaffer denne måneden så sa jeg til sambo at vi skal ta det helt med ro fremover og la ting skje om de skjer. Tenkte han også var lei av planleggingen, men han bare sa "hvorfor det?" Litt søt er han jo, og hvordan skal jeg forvente at han skal forstå hvor slitsomt det er for jentene som faktisk går rundt som skruller måned etter måned... Lykke til folkens! Jeg har stor tro på august måned! - Og tenkt så fint det er å føde til våren!
har4barn Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Her korter vi ned ventetida med å skaffe oss en nydelig liten kattunge!! Akkurat nå driver den og jager etter fluer!! Får trøste meg med den hvis det ikke blir noen spire denne måneden heller.
Emmeline med spire Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Jeg hører til her jeg også IKM 13 august. Har hatt de vanlige murringene side EL, men en klarer jo å lure seg selv om at "de er jo ikke helt som de pleier" Men puppene mine er så sinnsykt rare!! Det kjennes ut som om de holder på å sprenge, nesten som ballonger. Men syns ikke de er blitt noe spesielt større eller noe... Men jeg sitter her så kjennes de litt ømme også, men er kanskje bare et "lese på barnimagen symptom" Tror egentlig ikke at det har klaffet for oss denne måneden, men håpet er der uansett! Lykke til alle sammen! Krysser for at vi alle tester + neste uke!!
har4barn Skrevet 10. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2007 Her inne var det lite liv! Jeg måtte helt på side 4 for å finne igjen tråden!! Nå nærmer det seg vår uke, da, og her i gården er det ingen symptomer i det hele tatt. Har ikm på søndag eller mandag, så jeg føler nok at løpet er kjørt for denne gangen også. Blir så deprimert av denne ventingen!! Når tr først dukker opp, så er det på en måte "greit" - i hvert fall bedre enn den ventingen før ikm, og hvor man er ganske sikker på at man må over i ny pp!! Hvordan er det med dere andre her inne, da? Jeg ser at Emmeline2 har mange spennende symptomer. Lykke til !!
Ann-chi87 14.pp! Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 ingen symtomer her i gården heller:( men men.. har hatt litt brunlig utflod de siste dagene så kroppen driver sikkert og forbereder seg til TR. jaja.. lykke til alle sammen. krysser fingrene for dere:)
Emmeline med spire Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Nå lå vi langt nede på sidene her... Noen som har testet enda?
anesam Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Heihei! Her har jeg kraftige mensmurringer idag, trodde faktisk at tr var komt! men ikm er ikke før på lørdag, så er nok altfor tidlig å teste! Så det var mitt symptom!! :-)
snart-en-liten-spire? Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 To dager igjen til ikm.... Men svært lite symptomer her i gården... Hadde en del mensenmurring en ukes tid før ikm, dette pågikk i ett par dager, men nå kjenner jeg ingen ting. Måtte jo selvfølgelig teste i går når det kom noen tester i posten, men den var negativ så klart. Så her forventer jeg nok at jeg får nok ett uønsket besøk av tanta på tirsdag:(
ticalinda Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Åååååhhhh, el kom nok senere enn vanlig denne syklusen... Hadde opprinnelig IKM neste søndag, men er redd den har forskyvet seg til onsdag i uke 34... Ufff!!!! Vente, vente, vente...................... Blir sprø!! Ingen symptomer heller........
har4barn Skrevet 12. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. august 2007 ikm i dag eller i morgen. Har masse menssmerter og en del kvalme, men hos meg betyr det mest sannsynlig at tanta kommer. Har alltid litt kvalme før hun dukker opp. Får bare vente å se... Hva med dere andre her inne? Noen symptomer?
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 Hei hei =) Artig med en skravletråd! Jeg har ikm 14-15 august, og har hatt mens murringer i mange dager. Litt til og fra. Har hørt om mange gravide som ikke har sårlig tegn før uke 7 og 8, så jeg gåper jo de kan være noe selv om jeg kanskje ikke kjenner så mye. Hadde det så kos på bim sist (2 år siden) Og fikk mange og skravle med og dele gleder,sorger,hormoner og erfaringer med. Håper på det samme denne gangen. Er så koselig! Lykke til alle 33`ere!!
stripete ullsokk Skrevet 12. august 2007 #19 Skrevet 12. august 2007 Ja nå nærmer det seg tid for å kunne teste.... IKM er på tirsdag. Her har vel alle syptomer meldt seg;) Har endel mensmurring/kramper, kjempe ømme bryst som det plutselig kommer melk ut av....?!!, er trøtt. og tisser i et sett. Men har samtidig ikke noe tro på at jeg er gravid da, kanskje litt redd for å skape forventninger hos meg selv... Begynner å bli veldig frustrert på meg selv, og føler meg veldig som en hypokonder når en kjenner så mye som viser seg å være feil......
har4barn Skrevet 13. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 13. august 2007 Her er jeg på ikm-dagen eller en dag over. Masse mensmurringer, som jeg har de siste to ukene, men ingen mens. Litt kvalm innimellom også, men hos meg kan det også bety at tanta kommer. Krysser fingrene. Noen flere?
snart-en-liten-spire? Skrevet 14. august 2007 #21 Skrevet 14. august 2007 Ja, ja.... Der kom tanta:( Så utrolig irriterende! Kan jo stille klokka etter henne nå! Det er jo bra at syklusen er i normalt gjenge etter SA, men jeg er klar for å bli gravid NÅ! Og jeg som vet at vi har truffet el i flere prøveperioder nå, sukk.... Bare en liten utblåsning en tirsdags kveld;)
har4barn Skrevet 15. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 15. august 2007 fortsatt ingen mens her i gården.. Hvis den ikke dukker opp , så tar jeg en ny test på lørdag. Har fortsatt ingen forhåpninger om noe. Har fortsatt menssmerter og litt kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå