Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg begynner i en ny jobb mandag 13. aug. Jeg har allerede bekkenløsning. Jeg lurer på.. Hvor lenge må jeg jobbe før jeg kan få sykepenger på? Vil vite sånn i tilfelle. Håper jeg klarer å holde ut til jul.. men tvile rpå det.. Ble sykemeldt uke 25 med første, og da fikk jeg BL i uke 16.. Nå har jeg gått med det siden uke 9.. Blir bare værre og værre.. Hadde en annen jobb ut juli nå, så vet jeg i hvertfall får sykepenger fra det grunnalget.
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Tror du må ha vært ansatt i 2 måneder for å benytte deg av sykemelding/egenmelding.. Sånn er det i kommunen jeg jobber iallefall.. Lykke til! BL er ikke godt.. :/
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 I min forrige jobb måtte jeg ha jobbet i to måneder for å få penger under sykdom. Det var kun vanlig sykdom da, ikke svangerskapsrelatert. Men mulig det samme gjelder der... Var da vikar- kansje det er annerledes om man er fast ansatt. Men det med to uker er sann lovpålagt. Håper jeg slipper bekkenløsning, men hvis jeg skulle få det- hvordan kjennes det når det kommer? Er det noe som gjør at noen får det lettere enn andre?
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Var det jeg fryktet.. Da er jeg 22 uker på vei da.. Ja ja.. Bare å knipe tenna sammen og holde ut..
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Mine symptomer er: Går jeg mer enn 30 min i strekk gjør det veldig vondt i korsryggen og nedover bena resten av dagen (så hyggelig at jeg starter som lærer ) Sitter jeg for lenge klarer jeg nesten ikke å gå i det hele tatt når jeg først klarer å reise meg. Når jeg ligger i senga må jeg ha pute mellom bena for å avlaste bekkenet, for det gjør vondt i det når jeg ligger på siden. Gjør vondt i bekkenet når jeg prøver å snu meg. Må gå inn og ut av bilen med samlede ben for å unngå smrter i korsrygg.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 hei hei..svarte deg igår..men innlegget er blitt såååå langt ned så jeg sender linken. http://www.barnimagen.com/forum/thread/9974718
Galskapens overhode Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Ingen ferie.. HAr svigermor på besøk.. Hun drar i morgen.. Da har hun vært her i nesten 2 uker.. hvis du blir satt i gang den 15.. satser jeg på at du føder 00:01 den 18 august.. Synes du kan føde på bursdagen min når du først kommer såå nært den ja.. Regner med det frister veeeldig å holde igjen til da Har magen sunket da?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 oi ja stemmer... må være litt krevende å ha svigermor på besøk såååååå lenge?? hehe. Jo jeg kniper igjen jeg.. men den 18 er såååå lengt unna.. hehe. Magen har nok synket.. men det har det gjort i flere omganger.. du kan jo ta en titt på hjemmesiden vår.. gå inn på "barna våre" og så videre inn på "?????" og så videre inn på "svangerskapet." der finner du bilder fra hele svangerskapet. sender deg en pm med msn adressen min så kan du jo legge meg til om du vil. jeg har to adresser, en som jeg kun bruker til bim, og en privat.. den bim adressen hadde jeg kunnet legge ut her,men ettersom jeg vet hvem du er og vi på en måte "kjenner" til hverandre så legger jeg deg heller til privat adressen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå