C.P78 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 er det noen som har noe gode råd/tips som har fungert mot uren hud i graviditeten?? Jeg skal i bryllup neste helg og hadde håpet på et bedre utseende en det jeg har for tiden... Ble så stygg i huden under forrige svangerskap også, men klarte ikke å finne noe som hjalp. Hjelp, er det noen som har noen forslag??
tudeluuu Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har slitt veldig med uren hud etter at jeg fikk mensen tilbake etter sist unge! Har faktisk blitt litt bedre nå som jeg har blitt gravid igjen, men kan på ingen måte kalle meg fin i huden. Rart med det, for jeg har aldri vært plaget i tenårene eller før jeg fikk barn. Det er hormonene som styrer rundt, og vet ikke om det er så lett å få bukt på det. Jeg vurderer å gå til akkupunktør for å få balanse i hormonene mine, men etter at jeg er ferdig med graviditet og første perioden med amming. Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke blir helt bra, men det som funker sånn nogenlunde er å ikke pille på kviser og sår, finn deg en god rens (alfa og omega), og fuktighetskrem som er riktig for din type hud. Lykke til! =)
C.P78 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 jeg har heller aldri vært plaget med kviser eller uren hud i tenårene. Det er kun nå jeg har gått gravid at dette har blomstret opp. Føler meg helt grusom.... Men ble bra igjen etter forrige svangerskap, så jeg får vel bare slå meg til ro med at jeg må se slik ut helt til februar...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Prøv å finn en ansiktsvask på apoteket mot huden din, jeg fikk en fra bodyshop av sambo med aloe vera, det hjalp utrolig mye på meg, også MÅ du drikke MYE vann... det hjelper faktisk, det var en periode jeg drakk veldig lite og da kom kvisene tilbake med en gang så begynte jeg og nå er det helt forandret...
babylu er blitt mamma:) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hei jeg har aldri hatt uren hud tidligere men etter at hormonene har overtatt kroppen min har det vært ille. Er nå heldigvis på bedringensvei etter utallige krem og kurer,det som fungerer for meg er en 7 dagers skrubbe krem fra Clinique,den renser jeg med morgen og kveld, samt en fuktighetsmaske fra Lancome blå tube husker ikke navnet,den kan smøres på og være på over natten.Jeg har blitt utrolig bra etter at jeg startet med dette. Hudpleieren i parfymeriet sa at man ikke måtte bruke harde skrubbe produkter for fet og uren hud men produkter for sensitiv hud som tilførte fuktighet. Kanskje dette hjelper deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå