fleXibel Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Så på slankesiden og må bare si....WOW.... du er forbildet mitt altså Jeg og svigerinnen min har gått sammen for å slanke oss til bryllupet hennes neste år.. Tar det rolig, sundt og i tempo hvor de nye vanene blir lette å holde videre fremover .. Men er stunder hvor fristelsen er stor til å begrave snuta i en mega stor sjokoladekake altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå