C.P78 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei, fikk beskjed på forrige ultralyd at jeg hadde en morkake som lå ganske lavt. Er det noen andre som har erfaring fra dette? Hva har egentlig dette å si. Legen sa bare at det kan skje at det kan oppstå små blødninger og dette skulle jeg ikke være bekymret for, for det var ikke fosteret men mine blodårer som kunne sprekke... Noen med erfaring?
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk beskjed om det samme når jeg var på min ordinære UL i uke 18. Den vil som oftest i de aller fleste tilfeller bevege seg oppover om ikke lenge.De har sikkert satt deg opp på en UL til i uke 32 for å kontrollere at den har flyttet seg vekk fra åpningen? Det gjorde de med meg hvertfal. Det er hvertfal ikke værre enn at hvis den IKKE flytter seg fra åpningen, så må du ta keisersnitt. Men dette er noe som er svært sjeldent.. Jeg måtte til kontroll for noen uker siden pga. mulig premature rier,( noe det heldigvis ikke var) men da så de at morkaken hadde flyttet seg din den skulle. Så du kan ta det helt med ro:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå