Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 tebker på innlegget til "litt skrytete nå" Ja; det er HELT ok å skryte av jenta si - hvis det hadde vært tilfelle at hun hadde klart alt det der. MEN ; når nicket Linse svarer at datteren er like flink, men ikke så glad i å være ute i naturen etc; og man trykker på linses profil og får opp navnet "litt skrytete nå;" da kan en virkelig begynne å lure...
Tommage♀♂ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Samme med *Pinky* og Daniel-gutten i går kveld. Den bortforklaringen i morges blir for tynn for meg
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jepp, det var det jeg også bemerket, he he. Var sikker på at du skulle si at det var jeg som hadde fritidsproblemer siden jeg dro det fram.......
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 hehe..om så skulle stemme, en så umoden mann hadde jeg gitt fyken.. lage bråk for kjæresten på den måte, da...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 hehe, like store som meg da isåfall.. det verste er at jeg kjenner jeg blir bittelittegrann irritert på disse patetiske folka...hehe pust rolig, tell til ti
Tommage♀♂ Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Men dette er jo bare de som bæsjer på leggen... Tenk på alle de som opererer med mange nick og IKKE blir avslørt! Hehe, tipper de ler godt av oss av og til
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 hehe...jeg skrev et innlegg i går til daniel...og om dere leser så sier jeg her er rom for alle personligheter...men sa aldri jeg trodde han...men men ville ikke lage noe heisa av det i går... syke folk overalt...
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Men nå ser du hvor mye gøy det blir av å sjekke profiler ) Ha ha ha.
Sjefsmegga Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Hehe..bryr meg ikke så hardt om andres fritidsproblemer... Hvis enkelte liker å føre "samtaler" med seg seg på nett så får de vel lov til å gjøre det..uansett om det de skriver er sant, om de utgir seg for å være et annet kjønn osv.osv.. dette ER tross alt Internett! Mye sant som står her inne...men tror jaggu det snart er like mye jug og fantasi også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå