Gå til innhold

Når begynne med mammaklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei, altså ikke så veldig langt ennå, men i dag har jeg faktisk på meg mammabukse, og det er kjempedeilig!

Men det er vel litt tidlig å begynne med mammaklær? Sist gang jeg gikk gravid så kjøpte jeg ikke mammaklær før jeg var 6 mnd. på vei!

Men magen ser så klart større denne gangen da...

Hva med dere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En begynner vel når alle andre klær har blitt for små? Er i uke 22 og har nå bare en bukse og noen skjørt som passer, så nå må jeg til pers her:)

Skrevet

til tross for at dette er mitt andre barn, så er ikke magen så stor enda. Er 12+4 idag. Men er en del kvalm og orker ikke bukser som strammer i livet. Bruker derfor nesten kun mammaklær nå eller store romslige bukser. Orker ikke trøkke meg nedi vanlige buskser for en hver pris, når det er så mye mer behagelig å ha på mammabukser. Men det er jo ikke alle mammabusker som er like lekre da, det må jeg jo si. Så jeg føler meg vel ikke akkuratt så snasen om dagen. Kvisete og fæl i tilllegg. Huff.. hva er det ikke man må igjennom for disse englebarna :-)

Skrevet

jeg begynte når jeg var ca 3 måneder på vej. er jo litt deilig da. Men når er jeg 5 måneder, og det er kun en vanlig bukse som passer, så her går det i mamaklær:) Det er nok forskjellig på folk.

Skrevet

Jeg kjøpte mine første mammaklær i går, siden alle andre bukser begynner å bli trange. Er 21 uker på vei nå.

Skrevet

For 5 år siden gikk jeg ned 5 kg, så jeg har en del gamle bukser liggende fra år 2002:). De er kjekke å ha nå, passer ikke min vanlig str 36. Er 15 uker på vei. Har kjøpt litt tunikas, men har ikke brukt dem. Ser bare mer gravid ut med, da jeg ikke fyller de ut.. Forløpig bruker jeg mine vanlige klær og gamle bukser.

Gjest vil_bli_gravid83
Skrevet

Jeg måtte handle inn for ei uke siden(uke15) da passa ingen ting lenger. Er kjempe deilig å gå med også :)

Skrevet

Jeg begynte i uke 9... forrige gang begynte jeg ca uke 12-13. Prøvde å bare ha den øverste knappen oppe litt, men det holdt ikke lenge så da var det bare på med mammaklærne.

Gjest Lenchen
Skrevet

Jeg passer fint de vanlige buksene mine, men mammabukser er fantastisk deilige å ha på seg, da føler jeg at jeg ser gravid ut og ikke bare feit, slik jeg føler meg i de andre buksene. Jeg er 13+1

Skrevet

Hei.

Jeg er bare 12+1 og jeg kjøpte mine første mammaklær i går.

De hadde noen deilige mammajoggebukser på H&M. Perfekte å ha på jobb og bare så gode å ha på.

Kjøpte en i S og en i M pluss et par topper. Så vondt når buksene presser nede på livmora.

Har fått mye mage allerede, stolt. Liker å vise at jeg er gravid :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...