Mamma til to tette Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 noen som kan anbefale dette eller bare en fiffig ding?Så litt genial ut for å gi frukt og grønt...
selfangerkjerringa Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Har tidligere vært skeptisk til den, syns det virker litt hysterisk. Men så kom jeg plutselig på at dette var en genial måte for hele familien å få middagsro! Og det stemte Nå spiser jeg, gubben og 3-åringen middag mens baby gomler fornøyd på pære, melon, drue osv i baby-feederen. Altså: anbefales
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hadde den når gullet var mindre og syntes den var motbydelig.Lillegutt var ikke glad i den og jeg syntes den var kvalm etter å hatt diverse frukt i,vanskelig å få vasket helt ren syntes jeg.Kommer ikke til å bruke en sånn til nr to hvertfall.Men smak og behag,hørt andre si at di er fornøyde.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Når kan man begynne å bruke den da? Jeg prøvde å a lillegull på 4,5 mnd sutte litt på nektarin, og det var visst kjempegodt! Så lurte på om jeg skulle prøve en sånn baby-feeder.
Nr-3-i-Magen Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg syns den er kjempepraktisk. Brukte den i et par tre måneder fra ho var 4-7. Snuppa syns det var veldig gøy, ho elsker frukt, også var det som ka-ping sier, praktisk når vi voksne spiste middag.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi kjøpte en sånn en, men sjarmtrollet var mer interessert i å bite på håndtaket enn den enden hvor all frukten og godsmaken var.. Og når han ikke har den i munn slår han den i bordet så safta spruter.. Så her var den ingen stor suksess.. Enda hvertfall..
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Det er som noen sier vanskelig å rengjøre den. Jeg Tar den fra hverandre og har nettet noen runder i opp vaskemaskinen, vrenger det for hver gang. Blir reint etter å ha vært i mikrosterilisatoren. Men kaster nettet når det er veldig missfarget.
Tiddelidu Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg syns ikke den var så veldig ålreit.. Ble så gristete med fruktsaft på hendene, klærna, overalt. Mulig fordi jeg brukte en godt moden pære.. :/ Syns det har vært lettere å gi han en skorpe å gnage på, eller gi han frukt med skje =)
Mamma til to tette Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Får han kun fruktsaften eller kommer frukten gjennom? Ser så tett nett ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå