Gå til innhold

Babyfeeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefale dette eller bare en fiffig ding?Så litt genial ut for å gi frukt og grønt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tidligere vært skeptisk til den, syns det virker litt hysterisk. Men så kom jeg plutselig på at dette var en genial måte for hele familien å få middagsro! Og det stemte :) Nå spiser jeg, gubben og 3-åringen middag mens baby gomler fornøyd på pære, melon, drue osv i baby-feederen.

Altså: anbefales :)

Skrevet

Hadde den når gullet var mindre og syntes den var motbydelig.Lillegutt var ikke glad i den og jeg syntes den var kvalm etter å hatt diverse frukt i,vanskelig å få vasket helt ren syntes jeg.Kommer ikke til å bruke en sånn til nr to hvertfall.Men smak og behag,hørt andre si at di er fornøyde.

Skrevet

Når kan man begynne å bruke den da? Jeg prøvde å a lillegull på 4,5 mnd sutte litt på nektarin, og det var visst kjempegodt! Så lurte på om jeg skulle prøve en sånn baby-feeder.

Skrevet

Jeg syns den er kjempepraktisk. Brukte den i et par tre måneder fra ho var 4-7. Snuppa syns det var veldig gøy, ho elsker frukt, også var det som ka-ping sier, praktisk når vi voksne spiste middag.

Skrevet

Vi kjøpte en sånn en, men sjarmtrollet var mer interessert i å bite på håndtaket enn den enden hvor all frukten og godsmaken var.. Og når han ikke har den i munn slår han den i bordet så safta spruter.. Så her var den ingen stor suksess.. Enda hvertfall..

Skrevet

Det er som noen sier vanskelig å rengjøre den. Jeg Tar den fra hverandre og har nettet noen runder i opp vaskemaskinen, vrenger det for hver gang. Blir reint etter å ha vært i mikrosterilisatoren. Men kaster nettet når det er veldig missfarget.

Skrevet

Jeg syns ikke den var så veldig ålreit.. Ble så gristete med fruktsaft på hendene, klærna, overalt. Mulig fordi jeg brukte en godt moden pære.. :/ Syns det har vært lettere å gi han en skorpe å gnage på, eller gi han frukt med skje =)

Skrevet

Får han kun fruktsaften eller kommer frukten gjennom? Ser så tett nett ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...