Gå til innhold

Dugnad anyone????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har klær som skulle vært bretta sammen og noen som skulle vært hengt opp.. Har i tillegg et kjøkken som skulle vært vaska og et gulv som trenger støvsuging. Sambo sover og jeg gidder ikke gjøre det selv...

Til de som kommer og rydder: Jeg har en halvspist smash liggende på kjøkkenet som du kan få se på viss du vil, men spiser du den så har du et problem!!

Oi, har visst klær så må legges på plass og....

Bare ring på den klokka nede i første etasjen, snakkes c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer strax

skal bare si fra til sjefen at jeg har bedre å gjøre enn å sitte på jobb og fjerte varm stolen min

Skrevet

Jeg tar det gjerne på meg jeg... så lenge du tar sønnen min på 2 1/2 år imens... og gjerne et par timer etter jeg er ferdig med å shine huset ditt, så jeg rekker ta mitt egen også.

jeg har massevis av energi,men får likosom ikke brukt den rett når min kjære sønn krever en smule oppmerksomhet om dagen.

Skrevet

Er liksom ikke energien det står på heller....Er bare lat og homonell. Tror ikke du skal utsette sønnen din for denne jenta her, han kunne fått mareritt og varige mèn...

Er litt.... tja, hva skal vi si...? Syrete(?) om dagen..

Skrevet

ja sant!!? Det er jo egentlig lite produktivt å bare sitte å fise uansett, så han sier sikkert at det er greit c",)

komme dah..

Skrevet

hehe.. holder gutten min laaaaaangt unna Miss L + nurk *17.09.07*

Skrevet

Jepp, det gjør du lurt i... hehehe... søøøte gutten og sinte damen. Ikke bra. Neida, er ikke sånn kjempesint, har bare litt kort lunte. Men nå rydda jeg jaggu opp kjøkkenet selv... hehe.. Ble så inspirert av dere positive damene :-)

Skrevet

flinke flisa.. da skal du se at plutselig er hele huset shainet og klart for roting igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...