Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 uten mens imellom,når dere kom på UL ble dere satt tilbake noen uker da?
MiniMeAndMe+spire Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Heisann, nei jeg hadde klart å regne meg fram til samme termin faktisk som både lege og UL.. Testet pos på test akkurat en mnd etter SA, så måtte regne det som "siste mens", så kommer jo an på når du testet da...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 man kan vel ikke bli gravid rett etter en abort..?? jeg måtte hvertfall vente 3 mnd med å ha sex.. tror jeg rakk å ha mensen 2-3 ganger mellom graviditetene. vi var heldige å ble gravide igjen etter de 3 mnd:) ble ikke satt tilbake.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ingen ting i veien for å bli gravid umiddelbart. Jeg vet at i enkelte tilfeller blir en anbefalt om å vente, men jeg fikk beskjed om at det bare var å kjøre på. Jeg ble gravid vha pergo kur (hormoner). Ble gravid men hadde en MA, for så å bli gravid igjen uten å ha mensen. Når termin skulle regnes ut tok legen utgangspunkt i dato for MA.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 fikk beskjed om at d va bare å prøve igjen.men mistet nå mest trolig 3 gang på kort tid,så neste gang venter vi noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå