Gå til innhold

dere som ble gravide rett etter sa...


Anbefalte innlegg

Skrevet

uten mens imellom,når dere kom på UL ble dere satt tilbake noen uker da?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på tidlig UL, og ble satt tilbake en uke. Men var på en ny UL for noen uker siden og ble da satt frem to dager igjen. Fosteret vokser veldig mye i nykk og napp frem til uke 18, så det er vel egentlig ganske vanskelig å sette en fast termin før det.

Skrevet

ok,var på UL i forbindelse med blødning,mente selv jeg var 6+3,men det var så lite som att jeg var bare 3 uker el. no på vei.så de så ikke så mye.skal tilbake om ei uke,men har sikkert mistet,har blødd en del + mensenvondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...