lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 skal til jordmor nå kl 12 og lurer på om hun kan sjekke om jeg er moden?? termin13 august så nærmer seg jo.. har jordmor i kommunen jeg bor, altså drar ikke på sjekk på sykehuset.. er det vanlig at de sjekker modningen?? leser om mange her som vet hvor mange cm åpning de har osv. takk:)
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 akkurat dette lurer jeg på også..skal til jordmor nå halv tolv, og er veldig spent ang. modning osv...har termin 14. aug:)
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal til JM i dag også. Har ikke noe behov for at hun skal sjekke jeg da. Lillevennen kommer jo ikke noe fortere/saktere om hun sjekker Har forstått på tidligere diskusjoner at dette varier veldig. Noen blir sjekket, andre ikke
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 betyr vel ikke så mye for meg heller. men blir jo litt nysjerrig da:) men sant så sant, de kommer jo ikke noe raskere av den grunn.. men begynner å bli utålmodig skal jeg innrømme.. gleder meg så sinnsykt til å få møte denne lille tassen som har ligget i magen min i ni mnd.. sprøtt:) lykke til hos jordmor i dag da dere:)
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Da er jeg tilbake. Har 13 dager igjen(2 mer enn deg). Hodet er festet. Ingen test av modning.
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 ingen test av modning her heller.. men hun mente at dersom sproppen hadde gått så trodde hun ikke det var lenge før.. sitter med skikkelig murringer i ryggen, men kan jo være at jeg er sliten i ryggen også man blir litt tullete av å gå å vente..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå