Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Eller blir man bare sunnere da.. ;-) Kan ikke drive med sånn sulte-slanking siden jeg ammer, men har kuttet ut søtsaker nå. Vil jeg da også gå ned/ bli slankere? Har lite peiling på dette...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jupp:) Faren min kutttet ut all brusdrikking, snop og peanøtter i ukedagene( ikke at han spiste så mye snop, men det ble en del Cola) også gikk han tur 2 dager i uka, han gikk ned MASSE!
Mrs. Bouquet Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Haha må nesten le. Ikke jeg i alle fall. Men spiser du mye sukkerholdig kan det jo selvfølgelig hjelpe for noen.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hehe, ja du kan le du;) Men det virket ihvertfall på han. Såklart, jo mer du har å ta av jo mer går du ned, ihvertfall i førsten. Men han gjorde ingenting annet enn å kutte ut snopet, kostholdet ellers var akkurat det samme.
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Svigerfar gikk ned 5 kilo på et år kun gjennom å slutte å småspise ost hver kveld, så de skal ikke akkurat så mye til
..idyll Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hvis du forbrenner mer enn det du spiser går du ned i vekt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 jeg kutta ut snop og brus (hvertfall i ukedagene) og begynte og gå tur med hunden til sambo (før vi var samboere) og måtte gå 4 etasjer flere ganger om dagen pga hunden.. DET hjalp. Men det er klart, da ble det jo litt "trim" inni bildet og... Spiste ikke så mye heller, men spiste meg alltid mett. Gikk ned 35 kg på ca 7 mnd (dette var IKKE planlagt slanking, til info) Nå eser jeg bare ut, og innser at godis og stillesitting har skylda, sammen med lillebror i magen....
Fisk med CV Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Det spørs jo hvordan kosthold du har fra før av. Hvis du spiser søtt hver dag nå uten å gopp i vekt vil du nødvendigvis gå ned i vekt ved å kutte det. Så lenge man forbrenner mer enn man innar går man ned. Fullammer du brenner du ca 600 kcal ekstra om dagen. Dette tilsvarer ca en god sjokolade/1 times jogging. Du kan gjerne slanke deg selv om du ammer, så lenge du ikke sulter deg. Spis hver 3-4. time, sunn god mat, drikk mye vann og trill en tur hver dag så går det så fint så. Dersom du har lite peiling på kalorier og slikt kan det være lurt å beytte seg av en næringstabell. Det er mye av det man utter i seg til daglig som inneholder en haug med unødvendige kalorier uten at man er klar over det.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Ja, det er det jeg har innsett ;-) Har aldri interessert meg før, men jeg merker at dette litt stillesittende permisjonslivet ikke er bra... Spiser ikke veldig mye søtt nei, men mer enn da jeg var i jobb for å si det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå