Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde der?

Jeg tenkte jeg skulle prøve et annent sykehus denne gangen. Fødte på A- hus sist. ( fornøyd med det). Men ville prøve et litt mindre denne gangen. Men det er jo bare tull der. Ikke har de registrert meg, og det er så mye tull. Har mest lyst til å bytte igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde der en av de nærmeste dagene... :-)

Fødte der for 3,5 år siden. Var gode, trygge og rolige rammer, en fordel at det ikke er så stort. Fødte på Haukeland for 9,5 år siden, og det var rene fabrikken med stressede jordmødre og leger som ikke var istand til å følge opp på samme måte som på Gjøvik. Håper det går i orden for deg, for det er mange som har gode erfaringer derfra.

Skrevet

Det høres bra ut. For det har bare vært tull der frem til nå.

Måtte ringe selv for å få time til UL. For de ikke hadde klart å registrere meg. ( Men jeg hadde jo fått velkomst brev ra dem, så noe måtte de jo vite.) På UL, skulle jeg få ny innkalling til mor og barn undersøkelsen, for den kunne de ikke ta når jeg var der. Men har ikke hørt noe. Nå er det ca. 13 uker siden. Nå er jeg bare irritert. Ringer dem i morgen, for å høre om de vet at jeg skal føde der i oktober.

Skrevet

Følg det opp, så går det nok bra. Noen ganger må systemet sparkes i gang. Kan jo ha noe med ferie å gjøre også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...