Ådæven Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ? Synes det er litt dyrt med ullpysj til 400-500, men kanskje det koster det overalt?
ana baroma Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 nostebarn.no har fra rundt 270,- mener jeg det var... Ellers kanskje Sparkjøp har noe billigere?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 På sparkjøpt har de Tom&Trine, mange her inne som er fornøyd med det ihvertfall. Selges på Sparkjøp.
Gjest mphs Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 www.sparkjop.no og www.krabaten.no har veldig greie ullklær.
Eliise Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Sparkjøp har bra ullundertøy ja =) Men jeg skulle gjerne hatt link til flere med rimelig ull... Kjedelig med bare det samme =P
Herlige barn har jeg fått Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hva med denne?http://www.ull-rik.no/asp/default.asp Har meget god erfaring med deres produkter.
vårspiren Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg pleier å handle på krabaten.no Der har de gode ull-pysjamaser (Janus) til en grei pris, tror det var 250 sist jeg sjekket hva de kostet. Jeg kjøpte tre i fjor vinter som jeg byttet på, og de er faktisk like fine nå etter at hun har vokst ut av dem. Tror også kidsfashion.no har Janus enda litt billigere enn på krabaten.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå