Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Om mitt nye nick?? hehe... tror nok jeg får æren av å ha ordet "overtid" i noen dager også...men lov å håpe at spådommene slår til å at jeg føder i morgen.
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Overtid i en dag hadde vel vært topp:) Håper spådommen slår til:)
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ikke meningern å blande meg her.. men leser stadig om spådommer ang når man kommer til å føde.. hvor får man spådd seg? nysjerrig jeg..hehe:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 heh.. nattinatt på dib som har "sett" litt på meg. Og jeg stoler kanskje litt for mye på sånne spådommer.. men er jo lov å håpe da... passer ekstremt godt akkurat denne helga. hehe.
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 pga det fine været som skal dukke opp på østlandet eller? jeg har bestemt meg for 09.08.07... det er en kul dato
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 du føder sikkert innen i morra skal du se:) hehe..du som lurer på hvordan man blir spådd,er spå sider her inne å på dib sidene...ellers så kan du ringe teletorg å snakke med spå damer ikke at jeg vil anbefale d siden d e kanon dyrt å ringe til dem...
strekkmerketrollet Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************FØDESTØV************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Grattis med nytt nick! ..måtte du føde snart, snart, snart!!
2gutter&2jenter Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Hehe, jeg kunne tenke meg kl. 11.10, 09.08.07. See? Artig tallrekke det der....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2007 Nei grunnen til at det passer bra i morgen er det flere grunner til: *gutten min er hos tanta si *gubben får da hele helga fri sammen med oss. *alle familiemedlemmer som kan passe sønnen,hunden, ev kjøre meg om ting skjer imens gubben er på jobb... de er på camping 1 1/2 time unna og kommer hjem i morgen.. så jeg er temmelig alene oppi skauen her om dagen.. hehe. *har mange som kan passe sønnen og hunden ettersom det er fellesferie. Over helga begynner alle i jobb etter ferien og det er ikke like lett med sønnen og hunden.. men vi får det jo til uansett...
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 skjønner skjønner.. da spår jeg også den 3. august det herrens år 2007 på deg. kl 19:47 får mannen din 2 uker betalt fri ifm fødsel eller er arb.giver ikke med på en slik deal? hehe kl 11:10 ja.. ser den - men tenk om, bare tenk om det blir kl 11:12 istedet - da er HELE den datoen ødelagt... da får man knipe frem til kl 12:11:10 (om de klokker det på sekundet da)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. august 2007 Nei han kommer ikke til å få fri (eller kreve fri) annet enn 1-2 dager i forbindelse med fødselen. han har gått ledig i 3 år, og i begynnelsen av juni fikk han endelig jobb.. han er helt i 100 over å jobbe igjen og gjør alt han kan for å inponere de til at han får den faste stillingen han søkte på.. (han ble ansatt umiddelbart som ferievikar,og så skulle han vurderes.. avgjørelsen skal taes innen den 10 august) de er kjempe fornøyde med han, så vi tror og håper han får den faste stillingen. Jeg synes det er helt greit.. og om han får den faste stillingen så kommer han nok til ha ha det slik at han har fri en dag i uka i 10 uker.. tror det var slik de hadde gjort det med en annen i samme firma.. og det er helt greit for oss.. langhelg hver helg er bra det:)
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 det skjønner jeg godt da.. bedre med fast jobb en 2 uker fri.. var det dere som var så glad for litt siden at han endelig fikk seg jobb kanskje ja? Går litt i surr i navna serru deilig med langhelger da.. sambo skal jo ha 5 av permisjonsmånedene ("mine") og da lurer jeg litt på om ikke jeg skal forsøke å jobbe litt ekstra sånn at jeg kan avspassere noen fredager og ta langhelger jeg også du får ta deg litt ut i dag da sånn at du får fart på kroppen.. mine spådommer kommer bare med instruksjoner.. Gå i trapper.. gå tur. stryk på magen når du har kynnere (og ellers) ha deilig sex i kveld og i morgen tidlig... lykke til
2gutter&2jenter Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Hihi, moro å slå i bordet med det tidpunktet, ja... kl. 12:11:10, 09.08.07... Får gjøre en avtale med jordmor da....
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2007 Jepp det var nok jeg som jublet svært så høyt inne her for ca 2 mnd siden... gubben var til intervju uten noen forhåpninger, jeg og gutten satt i bilen... etternesten 2 timer kom han ut... men sjefen etter seg og en svær pose han legger i bilen.. så sa han at han måtte inn igjen.. ikke noe mer... jeg måtte se i posen og der var det nye arbeidsklær og sko.. jeg ble så glad at tårene rant i et sett i flere timer.. han kom ut igjen etter 1/2 time og hadde skrevet kontrakt. de søkte etter en fast ansatt.. men de likte gubben såpass at istedet for å sette han og en til på prøvetid så var det kun gubben som fikk sjansen og de ansatte han umiddelbart som ferievikar frem til 10 august. jeg får tårer i øyekroken bare jeg skriver det nå... for dette har betydd så enormt mye for oss.. har slitt med økonomien.. men fått det til å gått nesten rundt.. dette har endret så mye for vår fremtid. Jeg jobber som annleggsmedarbeider, men det er sessong-jobb så jeg går ledig hele vinteren.. ikke til å bli rik at akkurat.. så dette trengte vi. Er veldig spente på om han får jobben nå da,men alt tyder på det.. så blir svært skuffet om han ikke får fortsette der. ja jeg skal ut å klippe plenen nå.. blir endel gåing i oppoverbakker da.. stryke magen når jeg får kynnerne skal jeg få til men sex blir det verre med.. gubben tverrnekter desverre... så..
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 det hjelper ikke med hakkete hoftevrikking skjønner jeg så glad på deres vegne ang jobb og krysser fingre for fortsatt jobb og fast stilling oi - sprekt å ta gresset da.. jeg er så ille "beredt" på kvelden når jeg kommer fra jobb at jeg må ligge jeg... det er kjedelig når 1000 ting skulle vært gjort.. 2 dager til på jobb sier jeg bare.. fredag og mandag så er det - snakkas pakkas... jeg tar fri - hasta la vista (i'll be back)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. august 2007 Hehe.. jeg synes det er gøy i klippe plenen... man ser så godt at man har gjort noe da.. hehe.. men jeg har forbud av gubben.. han nekter meg.. er temmelig bratte bakker i plenene våre her.. men jeg skal trosse han idag gitt... kommer han hjem i kveld til nyfrissert plen enten han vil eller ei. Dessuten kommer tanta til sønnen å tar han med på campingtur idag... blir vår aller siste barnefrie nattpå leeeeeeenge.. skal nyte natten og morgenen i lange drag. hehe.. (om jeg ikke ligger i fødsel da..) Bekkenløsningen gjør sitt til at mine bevegelser ikke er så feiende flotte ja... haha. Og han skjønner liksom ikke helt at det er greit at fødselen starter nå... ettersom vi har fått beskjed gjennom hele svangerskapet å være forsiktige i fare for tidlig fødsel av ulike årsaker.. Nei nå får jeg kaste meg ut i plenklippingen.. kanskje det er hva som setter igang saker hos meg.. lov å håpe.
moister Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Fint nick:) Jeg har også termin idag, 2 august. Uff, trodde det skjedde noe inatt....hun(jeg vet det blir en jente) holdt på til halv 3 inatt....holdt på og bli tullete fordi det var veldig vondt.........men typisk min uflaks så gikk det over. Svangerskapet synes jeg har gått fort, men denne siste uken har gått innmari sakte, føler du det samme?? Man går bare og venter og venter og kjenner etter om noe som kan ligne rier. Ja,ja du får ha lykke til da!!!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 2. august 2007 Oi flere med termin idag.. så gøy. Håper ting setter igang for deg snart.. er ikke noe gøy å gå over tiden. Jeg gikk 5 dager over med førstemann... laaange dager.. Dette svangerskapet har gått utrolig fort synes jeg.. men det har nok noe med at jeg har en på 2 1/2 år å styre med nå... hehe.. men jeg synes dagene fortsatt bare løper avgårde også... men fra nå kommer nok det endre se tenker jeg... Lykke til deg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå