Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 I går kveld hadde jeg det helt grusomt i en time.. Er i uke 14, og har hørt hjerteslagene med babywatcher et par ganger allerede. Har tatt meg et par-tre minutter å finne den, men ikke mer enn det. I går kveld derimot fant jeg den ikke. Ble til slutt helt kvalm og superengstelig. Hadde en MA i februar, og fikk denne friskt i minne. Holdt på å ta en tur på Legevakten for å få sjekket der, for visste jo at jeg ikke ville klare å legge meg og sove når jeg høyst sansynlig hadde mistet igjen.. Men plutselig så hørte jeg noen veldig raske hjerteslag!! H*n hadde gjemt seg helt nederst ved skambenet.. Jeg ble så glad, så glad, så glad!!!! Lovet meg selv at jeg ikke skal bruke Babywatcheren på et par uker i.o.m at det foreløpig kan være så vanskelig å finne hjertet, men vet ikke om jeg klarer å hode det da.... Er jo så nysgjerrig og småengstelig... :-) Flere som har opplevd å slite fælt med å finne hjertelyden??
pandabjørn Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 det var jo fint at du fant hjertelyden til slutt...men jeg ville aldri hatt en sånn babywatcher for den kan uroe mere enn nødvendig du er bare 14 uker på vei, og det er da vanskelig å finne hjertelyden...så det er fint om du ikke bruker den på 2 uker som du selv skrev ikke skjønner jeg blivende mamma som har en slik babywatcher synes den er en uting ialle fall når man ikke er lengere på vei enn 14 uker.. det hadde vært bedre å brukt den etter uke 20...... for da skal man sikkert finne hjerterytmen fortere
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg brukte denne i mitt forrige svangerskap også, og den fungerte perfekt da. Etter uke 20 kjenner man jo som oftest bra med liv så da trenger man jo ikke å bruke den. Er enig at man kan henge seg litt opp med denne, men den er samtidig veldig betryggende å ha synes jeg... Stort sett i alle fall da, hehe.... :-)
pandabjørn Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 jo du sier noe der......at man ikke trenger å bruke den etter uke 20..men jeg skjønner bare ikke at man skal ha en slik forde jeg hehe... tror jeg hadde blitt smårar om jeg ikke fant hjertelyden en dag og da skal jeg liksom gå å engsle meg for det, neitakk en slik ting ville jeg aldri hatt...hadde ikke til førstemann heller..... men er man veldig urolig så kan babyen merke det også har jeg hørt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå