Gå til innhold

TERMIN IDAG!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp da var datoen her.. merkelig..

Jeg lå å leste et gammelt gravidblad igår kveld.. leste om en fødsel.. da den fødende sa: "nå vil jeg ikke mer.. vi slutter nå.." da husket jeg på hvordan det var sist... grøss... akkurat den perioden hvor man ikke vil mer... den er ikke morosom,men heldigvis er det den korteste perioden i hele fødselen også da.

Jaja... jeg har ingen tro på å bli blandt de 5% som føder på termindatoen... men krysser allikevel fingrene for meg selv..og selvfølgelig bobobaby;) (og dere andre med termin idag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg har termin om 2 dager. Tror vel heller ikke at det kommer på den dagen, men man kan jo håpe..

Skrevet

jeg drømte inatt at jeg satt meg her på bim og leste " Duracellgirl har født!!" nå ble jeg litt lei meg når jeg ser at ingenting har skjedd...

håper virkelig det er din tur snart! :)

*krysser fingrene*

Skrevet

wææææææææææææ så gøy... jeg håper du får rett.. kanskje sladdrevennen min får skrive det snart.. åh... fikk frysninger nå.

Jeg sanndrømmer ofte.. sist drømte jeg om ei bimbruker som skulle ha termin den 26 juli... jeg drømte at hun fødte den 28... hun lå jo i fødsel så og si mye av den 28... men babyen kom ikke før kl 01.01 den 29... så jeg bomma med en time og et minutt..

I natt drømmte jeg at sambo forsov seg og at alle på jobben hans ble småsvette og trodde fødselen var igang.. da bråvåknet jeg.. og hvor mye var klokka??? jo 06.40... en halvtime etter sambbo skulle ha stått opp... han kom bare 10 min for seint.. hehe..

Vil drømme om meg selv også,men det skjer jo ikke.. grr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...