Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 jeg å bf tenker på å prøve igjen men vi skal ikke flytte sammen før mnd skifte aug/ sept... han kommer sikkert til å være her endel, slik at jentungen får det gradvis, men hvis jeg sier opp stønadene idag, får jeg da for denne mnd? eller kutter de det med en gang? syns nav kunne hatt 3-6 mnd "prøvetid" jeg... er jo ikke sikkert det holder men da har vi vertfall prøvd.. men er jo så veldig mye stress med alle disse papirene
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 De stoppes med en gang, jeg ville ventet til dere hadde bodd sammen en stund før jeg meldte fra. Kanskje ikke politisk korrekt, men man må jo sikre seg tak over hodet og mat på bordet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 vi bor på en liten plass så det går jo fort rykter da... er bare redd vi blir bustet.... da er det jo meg det går utover... off... ikke lett det der...
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Får man ny sambor etter man har vært alene på os, får man os et år til fordet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 jeg hadde venta noen måneder før jeg sa ifra. kan jo si som unnskyldning at man hadde glemt å si ifra. spar ALLE pengene du ikke hadde fått dersom dere var samboere, til evt tilbakebetaling. må vel kun betale tilbake den tiden man faktisk ikke hadde rett til pengene, og de har du jo spart da- sant? dessuten, rykter holder ikke for nav. noen må tipse om dere til nav, og da innkaller dem deg til møte. dukker dem opp i huset deres, er det noen som har anmeldt dere og da får dere også vite hvem det er. lite sannsynlig at noe av det skjer på kun få måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå