Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var det på igjen med nattevåk. Mini er 11 mnd. og begynte å sove natten gjennom da han var 9 mnd. Nå har han begynt å våkne i 4.30. tiden og hylskrike...Jeg er så j...lei nattevåk nå etter 9 måneders søvnløshet og skal begynne i ny og krevende jobb om ei uke. Jeg ser svart på det nå, og har mest lyst til å grine, har så lite overskudd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn holdt mi jente på rundt den samme alderen som din er nå og hun sov natten igjennom fra hun var 6 mnd.

Vi gikk inn til henne og la henne ned å sa "natta, sove nå" ca 40 ganger hver natt i 2 uker. Til slutt bare våknet hun, bablet noen ord og sov videre av seg selv.

Ikke vært noe problemer med det siden, men jammen er det utrolig frustrerende når det står på.

Håper det blir bedre for dere snart!

Skrevet

Kan ikke pappaen ta sin del av dette nattevåket?, eller bor han kanskje ikke sammens med dere? Legg nå guttungen på eget rom om dere har mulighet til det og kjøp sånn sov i ro propper og putt i ørene.

Kan jo hende det er noe som feiler han siden han har sovet så urolig om nettene siden han ble født? Har du fått han undersøkt av f.eks Barnelege?

Skrevet

Mannen min jobber, men tar litt del i nattevåken. Poden har sovet på eget rom siden 6-mnd.alder. Han er frisk og rask, så det feiler han ingenting.

Skrevet

jeg holder på sånn enda med snuppa som snart blir 2 år.. det er slitsomt skal jeg love deg. har ingen råd utenom å kanskje få noen venner/foreldre til å steppe inn for deg hvis de har mulighet ?

Skrevet

Du kan prøve å nekte han å stå opp før et visst tidspunkt, og heller gå inn og ut og legge han. Det tok 2 dager med stå-opp-nekting her før det fungerte. Og da sov han til kl 6 i stedet for kl 4-5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...