Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Det beste lillegutt viste var å tygge på vaskelappen på stoffleker,selve leken var ikke så gøy:) Å tror dere ikke mini også liker vaskelappen,på samme leke,hmm..hehe=) bare mine barn som elsker å tygge å leke med vaskelapper på lekene? =)
selfangerkjerringa Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Har fått inntrykk av at de fleste barn elsker disse vaskelappene... fins faktisk et produkt som er perfekt for disse knøttene Er ei som har begynt å produsere en leke - ei pute med knitrestoff inni og masse påsydde vaskelapper! Tror den heter Tildaputa eller no'... sikkert noen dibdamer som vet og som kan gi en link her
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Tror det er ganske utbredt. Jenta mi var også slik. Ser det selges kosekluter og små puter med masse lapper på. Jeg tok en ødelagt ullbody, klipte ut to kvadrater og sydde dem sammen med mange avklipte vaskelapper rundt kanten. Veldig enkelt, og populært =)
selfangerkjerringa Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hey - det skal jeg sannelig gjøre selv! Hva putter du inni puta? Går det an å bruke vanlig vatt, er det vaskbart tro? For det må jo nesten være vaskbart, hehehe
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 fins det virkelig slike leker..hehe =) så bra da=) kanskje jeg skulle se om jeg fant =) Skjønner ikke at det er så godt å tygge på de,er bitering på denne leken som mini leker med,men neida,vaskelappen er best:D hihi=)
It's all about me Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Da er dette tingen kanskje? http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=690_998&products_id=3026
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Puttet ikke noe inni, brukte den bare som klut. Om du skal ha den som pute, så tror jeg vanlig vatt funker ja.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 den var jo genial da =) kanskje det blir en slik til mini =))
Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 samme her,vaskelappen er veldig gøy (de på lekebe hans) tror han øver på pinsettgrepet? synes han er flink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå