Gå til innhold

Hahahahaha snuppa er morsom hun :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med et baywatch dvdcover i hendene ute i stuen og koser seg, så hører jeg "mamma det, pappa det, mamma det jo, pappa der" Titter forsiktig rundt hjørnet og ser at hun sitter å peker på pamela og sier mamma jo, så peker hun på david hasselhoff og sier pappa det :) :) Har sittet sånn i 5 min. Prøvde å si at nei det er ikke pappa og mamma men da bare hyyyylte hun så hun får vel tro det da hehehehehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He.. he.. Så søtt... :-)

Skrevet

Vel, jeg tar det jo som et kompliment da :) :) pamela var jo en pen dame hun i de første episodene hehe, men om min kjære liker å bli sammenlignet med godeste hasselhoff det vet jeg ikke *gliser*

Skrevet

så skjønn hu er ;) hehe hasselhoff var jo ikke så ille han heller (for lenge siden :P)

Skrevet

Ha, ha. Sikkert for dere begge er lyse. Nå vet jeg ikke hvordan samboeren din ser ut da men... :)

Ellers så er det jo en periode hvor alle menn er pappa, og enkelte damer er mamma..... :)

He, he, he. Nei, hun vil nok til Holywood tenker jeg. Starter tidlig ja!

Skrevet

hehe han er mørk :) så sånn sett stemmer det veldig bra! Har holdt på sånn en stund ja, alle lyse damer er mamma, alle gamle damer er mor og alle mørke menn er farfar eller pappa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...